کد خبر: 258283
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

استاندار کرمان:

تردد دام بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می‌شود

استاندار کرمان بیان داشت: تا پایان سال مجوز خروج دام‌های سبک و سنگین از استان داده نشود و تردد دام در سطح استان بدون مجوزهای دامپزشکی تحت عنوان کالای قاچاق محسوب و با آن برخورد می‌شود.

تردد دام بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می‌شود
کد خبر: 258283
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدجواد فدایی استاندار کرمان در نهمین کمیسیون برنامه‌ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان بیان داشت: تا پایان سال مجوز خروج دام‌های سبک و سنگین از استان داده نشود و تردد دام در سطح استان بدون مجوزهای دامپزشکی تحت عنوان کالای قاچاق محسوب و با آن برخورد می‌شود.

وی افزود: مشکل استان اجرایی نکردن برخی مصوبات عنوان شده در جلسات است که باید اجرایی شوند در غیر اینصورت چرا آن را مصوب می‌کنند.

استاندار کرمان گفت: همه تصمیمات در جهت حل مشکلات مردم جامعه و بخش تولید است اما زمانی به نتیجه خواهد رسید که مدیران معتقد به اجرای مصوبات و حل مشکلات مردم باشند.

فدایی تصریح کرد: حل نشدن مشکلات جامعه از آن جا نشات می‌گیرد که مدیران مربوطه مشکلات را جدی نمی‌گیرند.

استاندار کرمان گفت: فرمانداران در خصوص عدم اجرایی شدن مصوبات کمیسیون برنامه‌ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گزارش خود را ارائه کنند.

فدایی یادآور شد: از ابتدای آبان‌ماه سال جاری که طرح جلوگیری از قاچاق سوخت اجرایی شد روزانه حدود 430 هزار لیتر کاهش مصرف سوخت داشتیم که این آمار در آذر ماه به 7.8 درصد مصرف سوخت نفت و گاز در استان کاهش یافت.

وی بیان داشت: از طریق کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعتباری در اختیار سازمان استاندار در جهت تجهیز و نوسازی امکانات خود قرار گیرد تا روی تولیدات استان نظارت بهتری داشته باشیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها