کد خبر: 254831
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۰:۰۸:۰۰
| |

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی:

خانه مسافرهای ناایمن و غیرمجاز در مشهد جمع می‌شود

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: در مشهد تنها 651 خانه مسافر مجوز دریافت کرده‌اند، اما 4399 خانه مسافر که فاقد ایمنی هستند،‌بدون مجوز اقدام به پذیرایی از مسافران می‌کنند که در صورت آتش‌سوزی این محل‌ها مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود.

خانه مسافرهای ناایمن و غیرمجاز در مشهد جمع می‌شود
کد خبر: 254831
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی فروزان مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی امروز در جلسه کارگروه خدمات شهری ستاد اجرایی سفر خراسان رضوی اظهار کرد: در مشهد تنها 651 خانه مسافر مجوز دریافت کرده‌اند، اما 4399 خانه مسافر که فاقد ایمنی هستند،‌بدون مجوز اقدام به پذیرایی از مسافران می‌کنند که در صورت آتش‌سوزی این محل‌ها مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس، با محوریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی و همکاری شهرداری و فرمانداری مشهد، به دنبال تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت این خانه مسافرها و جمع‌آوری آن‌ها هستیم که از شهرداری مشهد نیز می‌خواهیم در این موضوع ورود پیدا کند.

مدیرکل امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با بیان اینکه طی 8 ماهه گذشته از سال جاری، بیش از 25 میلیون و 726 هزار مسافر وارد مشهد شده است، افزود: از این تعداد 15 میلیون با خودروی شخصی، 5 میلیون 486 هزار نفر از طریق ناوگان اتوبوس بین‌ شهری، 3 میلیون و 5 هزار از طریق راه‌آهن و 85 هزار نفر نیز از طریق هوایی وارد شهر مشهد شده‌اند.

فروزان تصریح کرد: در مجموع ورود مسافر به مشهد طی 8 ماهه گذشته 4 درصد افزایش پیداکرده است.

وی با تقدیر از خدمات شهرداری مشهد در دهه آخر صفر ادامه داد: خدمات‌رسانی شهرداری مشهد به‌ویژه در حوزه رفت‌ و روب و حوزه حمل‌ونقل بسیار چشمگیر و قابل‌تقدیر است.

مدیرکل امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و نیاز به برنامه‌ریزی برای استقبال از نوروز 98 دستگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های لازم را برای خدمات‌رسانی بهتر تدوین کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها