کد خبر: 253465
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۰۸:۵۸:۰۰
| |

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی:

عرضه کمتر و تقاضای بیشتر نرخ قشم را از کیش گران‌تر کرده است

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی در خصوص علت تفاوت قیمت بلیت کیش و قشم اظهار کرد: با توجه به تعداد بیشتر پروازها در مسیر کیش، نرخ‎‌های کیش ارزان‌تر از نرخ‌های قشم است و عرضه کمتر و تقاضای بیشتر نرخ قشم را از کیش گران‌تر کرده است.

عرضه کمتر و تقاضای بیشتر نرخ قشم را از کیش گران‌تر کرده است
کد خبر: 253465
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۰۸:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید فرقانی دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی، در خصوص علت تفاوت قیمت بلیت کیش و قشم اظهار کرد: مسئله‌ای که هست، با توجه به تعداد بیشتر پروازها در مسیر کیش، نرخ‎‌های کیش ارزان‌تر از نرخ‌های قشم است؛ یعنی ما روزانه دو یا سه پرواز به کیش داریم اما پرواز قشم را به صورت هفتگی داریم و این باعث شده نرخ پرواز قشم بالاتر باشد؛ به عبارتی عرضه کمتر و تقاضای بیشتر نرخ قشم را از کیش گران‌تر کرده است.

وی با بیان این که دلیل اصلی عرضه کمتری است که در بازار صورت می‌گیرد، ادامه داد: هر شرکت هواپیمایی هم سیاست خاص خودش را برای نرخ‌گذاری دارد که بعد از تصمیم‎گیری، آن‌ها را به تصویب سازمان هواپیمایی کشوری و یا مراجع مربوطه می‌رساند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی تصریح کرد: هر مسیری یک قیمتی دارد و این قیمت‌گذاری بر اساس ضوابط و یک‌سری مطالعاتی که از قبل برای آن مسیر انجام می‌شود، صورت می‌گیرد؛ یعنی نمی‌شود گفت چرا بین این دو مکان تفاوت قیمت وجود دارد.

فرقانی خاطرنشان کرد: قیمت‌های بلیت کیش و قشم در روزهای مختلف متفاوت است و هر روز یک قیمتی دارد و ثابت نیست و تغییر قیمت بستگی به تقاضای بازار دارد؛ البته قشم زیاد تغییر نمی‌کند و تقریبا می‌توان گفت یک حالت ثابتی پیدا کرده است اما کیش متغیر است.

به طور معمول قیمت تور قشم، 700 تا 800 تومان و قیمت تور کیش 500 تا 600 تومان است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها