کد خبر: 250974
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۰۹:۵۶:۰۰
| |

مصدومیت 2 دانش آموز رامهرمزی به دلیل ریزش سقف کلاس

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان از مصدومیت 2 دانش آموز در شهرستان رامهرمز به دلیل ریزش گچ سقف کلاس خبرداد.

مصدومیت 2 دانش آموز رامهرمزی به دلیل ریزش سقف کلاس
کد خبر: 250974
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| بابک نوری زاده درباره جزئیات این حادثه گفت: در شهرستان رامهرمز براثر ریزش بخشی از گچ سقف یک کلاس 2 دانش آموز مصدوم شدند.

وی افزود: به جز این مدرسه تعداد زیادی از مدارس دیگر این شهرستان نیز به مرمت و بازسازی نیاز دارند. قبل از آغاز سال تحصیلی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان با مدیریت نوسازی آموزشگاه‌های کشور، وزارت بنیاد علوی و بنیاد برکت جهت مرمت و بازسازی این مدارس نامه نگاری شد ولی این دستگاه‌ها با توجه به کمبود اعتبارات و تخصیص بودجه‌ اعلام کردند برای بازسازی امکان مرمت این حجم از مدارس در استان مهیا نیست.

نوری زاده عنوان کرد: بارندگی‌های اخیر هم مزید برعلت شد که سقف این مدارس با مشکل روبرو شود و به تازگی هم با ریزش بخشی از گچ سقف باعث مصدومیت دو دانش آموز شد که خوشبختانه صدمات جزیی بود و مصدومان در مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه داد: دو مدرسه دیگر با درایت مدیریت شهرستان رامهرمز جابجا شده و به نوبت بعداز ظهر منتقل شدند و کلاس درسی که سقف اش ریزش کرد فعلا تا مرمت سقف تعطیل است.

به گفته وی معاون وزیر آموزش و پرورش نیز چندی پیش از همین مدارس فرسوده که نیاز به بازسازی دارند، بازدید کرد اما اذعان کرد که به دلیل کمبود اعتبارات امکان بازسازی این مدارس وجود ندارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها