کد خبر: 244955
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۰۹:۵۵:۰۰
| |

رئیس سازمان چای کشور خبر داد:

پرداخت تسهیلات با سود 4 درصد به چایکاران گیلان و مازندران

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به پرداخت تسهیلات  با سود 4 درصد به چایکاران گیلان و مازندران گفت: چایکاران شمال کشور می‌توانند تا پایان اسفند ماه برای دریافت تسهیلات به اداره‌های چای محل سکونت خود مراجعه کنند.

پرداخت تسهیلات با سود 4 درصد به چایکاران گیلان و مازندران
کد خبر: 244955
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۰۹:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حبیب جهانساز رئیس سازمان چای با بیان اینکه چایکاران گیلان و مازندران می‌توانند برای دریافت تسهیلات تا پایان اسفند ماه به اداره‌های چای محل سکونت خود مراجعه کنند، گفت: تسهیلات بهزراعی باغ‌های چای با سود 4 درصد پرداخت می‌شود و این وام‌ها از محل مطالبات چایکاران بابت فروش برگ سبز چای به کارخانه‌های چایسازی وصول خواهد شد.

رییس سازمان چای کشور گفت: پرداخت 300 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای برای بهزارعی و تغذیه باغ‌های چای گیلان و مازندران آغاز شده و بهزراعی باغ های چای شامل هرس بوته ها و علف های هرز و هچنین کودپاشی است.

حبیب جهانساز با بیان اینکه 25 هزار و 666 تن چای خشک امسال در 155 کارخانه‌های فرآوری گیلان و مازندران تولید شده است افزود: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک امسال 2 هزار و 729 تومان و درجه دو هزار و 528 تومان بود. البته 90 درصد چای کشور در گیلان تولید می‌شود و گیلان و مازندران 55 هزارخانوار چایکار و 25 هزار هکتارباغ چای دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها