کد خبر: 241742
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ۰۸:۲۵:۰۰
| |

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه خبر داد:

استقرار 110 گشت پلیس‌راه در مسیر زوار اربعین

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه از استقرار 110 گشت پلیس‌راه استان در مسیر زوار اربعین خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی برای بازگشت زوار داریم.

استقرار 110 گشت پلیس‌راه در مسیر زوار اربعین
کد خبر: 241742
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ۰۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه اظهار داشت: موج بازگشت زائران از 48 ساعت آینده آغاز می‌شود و در حال حاضر ترافیک در مسیر تردد زوار سنگین اما روان است.

وی فزود: پیش‌بینی می‌شود از امروز به مدت سه روز حجم تردد در محورهای مواصلاتی سنگین باشد بر همین مبنا هماهنگی های لازم با همه دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی به عمل آمده است.

فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در محور های مواصلاتی در مسیر تردد زوار اکیپ‌های سیار و پایگاه‌های ثابت خود را مستقر کرده‌اند، گفت: 110 تیم گشتی، محسوس و نامحسوس در سطح محورهای مواصلاتی استان به صورت 24 ساعته حضور دارند که بسترهای ایمنی را برای تردد زائرین فراهم می کنند.

به گفته حیدری، با توجه به اینکه محور اسلام‌آباد غرب به سمت حمیل و پل دختر به صورت دو طرفه و وضع موجود محور نیز جوابگوی ترافیک نیست، محدودیت ترافیکی برای تردد خودروهای سنگین باری، انواع تریلر، کامیون و کامیونت از اسلام‌آباد غرب به سمت پلدختر و بالعکس تا روز سیزدهم ماه جاری اعمال می شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه برابر تجارب اربعین سال گذشته بیشترین حوادث ترافیکی ناشی از خستگی ناشی و خواب آلودگی بوده است رانندگان باید در طول مسیر استراحت کافی داشته باشند.

فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رانندگان باید از شتاب و عجله در طول مسیر بپرهیزند خواستار توجه به توصیه‌های پلیس راه در محورهای مواصلاتی شد و تصریح کرد: رانندگان برای استراحت باید در پارکینگ‌های مناسب و نه در حاشیه راهها توقف کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: در تصادفات خسارتی نباید سد معبر برای دیگر خودروها انجام شود و باید سریعاً با نیروهای پلیس راه تماس گرفته شود؛ نمایندگان شرکت بیمه ایران جهت پرداخت آنی خسارت به حادثه دیدگان در تصادفات خسارتی در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه مستقر هستند.

وی افزود: مردم در صورت وقوع تصادف خسارتی می‌توانند با پلیس 110 تماس و درخواست کارشناس بیمه را داشته باشند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها