کد خبر: 240657
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ۱۲:۱۶:۰۰
| |

امام جمعه باشت:

مردم شهر باشت ‌ آب گل‌آلود می‌نوشند

امام جمعه باشت گفت: مردم برخی مناطق شهر باشت مردم از آب گل‌آلود استفاده می‌کنند.

مردم شهر باشت ‌ آب گل‌آلود می‌نوشند
کد خبر: 240657
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ۱۲:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت در نشست شورای اداری شهرستان باشت با حضور استاندار و برخی از اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برطرف کردن مشکل کمبود و بحران آب به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم در دستور کار باشد.

وی با تقدیر از خدمات آبفای شهری عنوان کرد: رفع مشکل آب شرب از توان مجموعه مدیران شهرستانی خارج بوده و باید در سطح استان برای رفع این مشکل تدبیری شود.

عبودی با ابراز نگرانی از طولانی شدن روند اجرایی برخی پروژههای راهسازی و عمران زیرساختی بیان کرد: جاده باشت به چرام در 3 سال گذشته رها شده به گونهای که داد مردم را درآورده است.

وی خواستار جلوگیری استاندار از استخدامهای بدون ضابطه شد و افزود: به‌کارگیری نیروها در ادارات قانونمد باشد زیر بیکاران زیاد بوده و در این زمینه نگرانی‌هایی وجود دارد که باید به گونهای برنامه ریزی شود که رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

امام جمعه باشت خاطرنشان کرد: در کنار قانون در زمینه هرگونه استخدام و به‌کارگیری نیروی انسانی تدبیر نیز لازم بوده که پاسخ نگرانی مردم داده شود.

عبودی گفت: خیلی از افراد نگران از روند به‌کارگیری نیروهای انسانی در ادارات به دفتر امام جمعه مراجعه میکنند و نمیدانیم چه پاسخ دهیم و حتی همه را از جمله استاندار را مورد اتهام قرار می دهند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها