کد خبر: 238461
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۲ ۱۱:۰۱:۰۰
| |

فرمانده پلیس راه ایلام :

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه اربعین از 30 مهرماه در ایلام اجرا می‌شود

فرمانده پلیس راه ایلام از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه اربعین از 30 مهرماه خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه اربعین از 30 مهرماه در ایلام اجرا می‌شود
کد خبر: 238461
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۲ ۱۱:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ رضا همتی زاده فرمانده پلیس راه ایلام اظهار داشت: با استقرار عوامل پلیس راه در کلیه راه‌های مواصلاتی به مرز مهران استقرار و اقدامات خدمات رسانی درحوزه ترافیک و ایمنی زائران را انجام می‌دهند.

فرمانده پلیس راه ایلام گفت: با توجه به حجم تردد در جاده‌های استان ایلام از 30 مهر عوامل مستقر در جاده‌های استان ایلام بنا به ضرورت و شرایط زمانی اقدام به اعمال محدودیت‌های ترافیکی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسیر حمیل، سرابله‌ به ایلام، مسیر اسلام اباد، ایوان به ایلام و مسیر‌های ایلام صالح اباد به مهران, مسیر ایلام، ملکشاهی به مهران, مسیر‌دهلران، مهران, مسیر دره شهر، بدره، ایلام و مهران از محورهای مورد نظر رئیس پلیس راه استان ایلام جهت اعمال محدودیت ترافیکی ایام اربعین در استان ایلام است افزود: محدودیت‌های اعمال شده کلیه وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین غیر از تانکرهای سوخت و اتوبوس‌های حمل مسافر را شامل می‌شود.

همتی‌زاده گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه اربعین امسال از 30 مهرماه 97 تا 10 آبان 97 بوده و در این ایام به جهت ایمنی تردد زائران اربعین اعمال می‌شود.

وی به زائران اربعین که با وسیله نقلیه شخصی به استان ایلام سفر می‌کنند توصیه کرد و گفت: با توجه به وضعیت کوهستانی منطقه، عدم شناخت از جاده‌های این استان و تردد بیش از اندازه وسایل نقلیه از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز و رانندگی در حالت خواب‌الودگی و خستگی پرهیز کنند تا ان‌شاءالله سفر ایمن توام با سلامت و معنویت داشته باشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها