کد خبر: 237097
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۶ ۰۶:۴۵:۰۰
| |

در پی بارش‌های اخیر اعلام شد:

آمادگی اکیپ‌های راهداری در جاده چالوس/ انجام شن‌پاشی در کندوان

 معاون راهداری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به بارش‌های اخیر از انجام عملیات شن‌پاشی در محدوده کندوان خبر داد.

آمادگی اکیپ‌های راهداری در جاده چالوس/ انجام شن‌پاشی در کندوان
کد خبر: 237097
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۶ ۰۶:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس صفری معاون راهداری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به بارش‌های اخیر به وضعیت جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: پیش از شروع بارش‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار اکیپ‌های ویژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در محورهای استان انجام‌شده.

وی بیان کرد: بر اساس اطلاعیه‌های اداره کل هواشناسی استان انتظار بارش‌های قابل‌توجه در محورهای البرز ازجمله محور کرج - چالوس را داشتیم، به همین دلیل در کنار استقرار اکیپ‌های ویژه در این جاده، عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی هم در محدوده تونل کندوان با در نظر گرفتن احتمال بارش برف اجرایی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با توضیح اینکه در هنگام بارش باران خطر ریزش سنگ نیز زیاد است، افزود: بدین منظور در تمامی محورهای استان نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش بودند تا در کنار رسیدگی به این موارد، آب‌گرفتگی‌های احتمالی در برخی نقاط هم مرتفع شود.

صفری ادامه داد: به دنبال بارش باران روز شنبه شاهد ریزش سنگ در برخی از نقاط جاده‌ای ازجمله در محدوده‌هایی از محور کرج - چالوس بودیم که جمع‌آوری سنگ‌ها و پاک‌سازی مسیر توسط اکیپ‌های حمل‌ونقل به‌خوبی انجام شد.

وی تشریح کرد: به‌طورمعمول در بارش‌های ابتدایی فصل پاییز و بهار اتفاقاتی مانند ریزش سنگ رخ می‌دهد، به همین دلیل از قبل برای جمع‌آوری سنگ‌ها از سطح جاده‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم و خوشبختانه با انجام اقدامات مذکور توانستیم سطحی ایمن در مسیرهای استان را به هنگام بارش اخیر فراهم کنیم.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها