کد خبر: 236905
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۵ ۰۸:۲۹:۰۰
| |

هشدار رییس‌کل دادگستری کرمانشاه به اخلال‌گران تردد کامیون‌ها

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه به افرادی که در تردد کامیونها و حمل و نقل جاده‌ای اخلال ایجاد می‌کنند هشدار داد و گفت: در صورت وقوع این جرم با متهان به شدت برخورد خواهد شد.

هشدار رییس‌کل دادگستری کرمانشاه به اخلال‌گران تردد کامیون‌ها
کد خبر: 236905
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۵ ۰۸:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا عدالتخواه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: اگر کسی مزاحمتی همچون سنگ پرانی به کامیونی داشته باشد که منجر به انحراف، صدمه و یا آسیب راننده شود و حتی خدایی نکرده راننده ای فوت کند، می تواند عنوان اتهامی قتل عمدی را برای پرتاب کننده سنگ بدنبال داشته باشد. همچنین این افراد ممکن است مشمول عنوان اتهامی قطاع الطریق یا مفسد فی الارض شوند که در این صورت مجازات های بسیار سنگین در انتظارشان خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از دستگیری تعدادی متهم که متعرض کامیوندارن شده بودند خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر در هرسین، دو نفر در دالاهو و چهار نفر در کرمانشاه دستگیر شدند.

وی افزود: در حال حاضر با گشت زنی مشترک مامورانی از نیروی انتظامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و بسیج، امنیت بسیار خوبی در جاده‌های استان وجود دارد و کامیونداران بدون هیچگونه مشکلی به حمل و نقل کالا و تجهیزات مبادرت می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها