کد خبر: 235681
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۹ ۰۸:۴۴:۰۰
| |

رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان خبر داد:

فعالیت غیرمجاز 120 زن در حوزه تورگردی

رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان با گلایه از فعالیت تورهای غیرمجاز در استان کرمان، اظهار کرد: 120 خانم در کرمان شناسایی کردیم که به‌صورت‌ غیرمجاز تورهای گردشگری در استان برگزار می‌کنند که باید در این راستا اقدامات جدی صورت گیرد.

فعالیت غیرمجاز 120 زن در حوزه تورگردی
کد خبر: 235681
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۹ ۰۸:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد فاطمی رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان صبح امروز 9 مهرماه در کارگروه گردشگری استان کرمان، بزرگترین معضل گردشگری استان را در برخورد چکشی مسئولان دانست و بیان کرد: در استان کرمان برخورد با آژانس‌های گردشگری کاملا برعکس است زیرا جلوی آژانس‌های غیرمجاز گرفته نمی شود اما از سوی دیگر شاهد هستیم به آژانس‌های گردشگری مجاز گیر می‌دهند.

وی بر لزوم راه‌اندازی پروازهای خارجی در استان کرمان تاکید کرد و افزود: واقعا جای سوال است که چه تفاوتی بین کرمان با شیراز وجود دارد که در هفته حدود 30 پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی شیراز صورت می گیرد اما از کرمان هیچ؟ همه استان‌ها پرواز خارجی دارند اما استان کرمان هیچ پرواز خارجی ندارد، به‌طوری‌که حتی پرواز کربلا را نیز از آن گرفته‌اند، باید عنوان کنند که چرا استان کرمان نباید پرواز خارجی داشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها