کد خبر: 235431
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ۰۶:۵۶:۰۰
| |

مسئول روابط عمومی هلال‌احمر نهاوند خبر داد:

اسکان اضطراری 43 زائر پاکستانی در نهاوند

مسئول روابط عمومی هلال‌احمر نهاوند از اسکان اضطراری 43 زائر پاکستاتی در این شهرستان خبر داد.

اسکان اضطراری 43 زائر پاکستانی در نهاوند
کد خبر: 235431
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ۰۶:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس ترکاشوند مسئول روابط عمومی هلال‌احمر نهاوند گفت: 43 نفر از زائران پاکستانی که از کربلا برگشته و قصد سفر به مشهد مقدس را داشتند، به علت نقص فنی اتوبوس از ادامه سفر بازمانده بودند، در نهاوند اسکان اضطراری داده شدند.

وی عنوان کرد: اتوبوس زائران پاکستانی که قصد زیارت عتبات عالیات کشورمان را داشتند و از کشور عراق برگشته بودند، در شهرستان نهاوند دچار نقص فنی شد.

ترکاشوند اظهار کرد: پس ‌از این اتفاق با همکاری فرمانداری و نیروی انتظامی و با هماهنگی شهرداری و کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر نهاوند 43 نفر مسافر این اتوبوس اسکان اضطراری داده شدند.

وی افزود: این زائران قصد سفر به مشهد مقدس را داشتند که اتوبوس آن‌ها در سه‌راهی روستای "دهفول " نهاوند دچار نقص فنی شد و نتوانستند به مسیر خود ادامه دهند.

ترکاشوند بیان کرد: این زائران با کمک عوامل امدادی از محل سه‌راهی دهفول به مسجد پارک کوثر شهر نهاوند منتقل شدند و اسکان یافتند.

مسئول روابط عمومی هلال‌احمر نهاوند گفت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند مسیر تردد زائران به کشور عراق است و با عنایت به اینکه به ایام اربعین حسینی نزدیک می‌شویم حجم تردد در محورهای نهاوند افزایش‌یافته است.

وی بیان کرد: علاوه بر زائران کشورمان، چند سالی است که زائرانی از کشورهای افغانستان، پاکستان و هند نیز برای مشرف شدن به کربلا از نهاوند عبور می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها