کد خبر: 235207
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۷ ۰۸:۲۳:۰۰
| |

سخنگوی شورای شهر کرج بیان کرد:

ادعای وزارت کشور درباره گزینه شهرداری کرج/ توپ در زمین استاندار

سخنگوی شورای شهر کرج عدم موافقت وزیر کشور با گزینه شهرداری کرج را سیاسی دانست و گفت: این وزارتخانه مدعی شده که باید تعاملات مناسب صورت می‌گرفت.

ادعای وزارت کشور درباره گزینه شهرداری کرج/ توپ در زمین استاندار
کد خبر: 235207
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۷ ۰۸:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رحیم خستو سخنگوی شورای شهر کرج در خصوص عدم موافقت وزیر کشور با مأموریت سیروس شفقی به‌عنوان شهردار منتخب کرج، بیان کرد: همانطورکه در صحن شورای شهر کرج هم اعلام کردم این مسئله حقوقی نبوده بلکه سیاسی است بدین معنا که اگر تعاملات مناسب از قبل با وزارت کشور صورت می‌گرفت شاید دیگر پای این صحبت‌ها به میان نمی‌آمد.

سخنگوی شورای شهر کرج در ادامه افزود: امیدواریم در روزهای آتی با انجام تعاملات بیشتر با وزارت کشور مشکلات ایجادشده حل شود.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر کرج با استاندار البرز که عالی‌ترین مقام دولت در استان است صحبت‌های لازم را پیش‌ازاین انجام داده‌اند و طبیعی است اگر گفتگویی قرار بود با وزارت کشور انجام شود از جانب شخص استاندار باید صورت می‌گرفت.

خستو توضیح داد: شورای شهر کرج یک پارلمان شهری است، ما به‌عنوان یک عضو از آن نهایتاً بر اساس قانون تا حدی پیش می‌رویم که موضوع را بررسی کرده و مشاهده می‌کنیم گزینه منتخب ما به‌عنوان شهردار کرج شرایط احراز صلاحیت این سمت را دارد.

سخنگوی شورای شهر کرج عنوان کرد: اگر مسئولان وزارت کشور انتظار داشته‌اند که برای تغییر سمت و مأموریت فرماندار کرج به‌عنوان شهردار منتخب این کلان‌شهر تعاملات لازم باید با این وزارتخانه صورت می‌گرفته، انجام این مهم از حیطه اختیارات و وظایف ما به‌عنوان عضو شورای شهر خارج بوده است.

وی تأکید کرد: در کل انجام هر نوع گفتگو، صحبت و تعاملی در خصوص مأموریت سیروس شفقی که در حال حاضر فرماندار کرج است به‌عنوان شهردار منتخب کرج، به تعاملات میان استاندار و وزارت کشور مرتبط است.

گفتنی است؛ آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه به وضعیت شورای شهر کرج و کسانی که مدیریت پشت پرده‌دارند، اشاره کرد و گفته است: نگذارید شهر بیشتر از این آسیب ببینید این تذکر جدی است.

وی همچنین افزوده است: آقایان نگذارید رأی مردم ضایع شود و مسیری طی شود که نتیجه‌ای جز انحلال شورا ندارد، عده‌ای سرشاخه نشسته و توجهی ندارند، برای اتمام‌حجت می‌گویم که نزدیک یک سال گذشت و منابع شهر به خاطر سیاسی بازی عده‌ای معطل‌مانده است.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها