کد خبر: 230318
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۰۸:۲۳:۰۰
| |

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری:

50 درصد از مطالبات گندمکاران چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان، تاکنون حدود 50 درصد از مطالبات آن‌ها پرداخت شده است.

50 درصد از مطالبات گندمکاران چهارمحال و بختیاری پرداخت شد
کد خبر: 230318
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۰۸:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کیقباد قنبری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تاکنون حدود 35 هزار و 67 تن گندم از کشاورزان گندمکار استان به ازای هر کیلوگرم 1300 تومان خریداری شد که میزان مطالبات پرداختی به کشاورزان 21 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده و 24 میلیارد تومان از مطالبات باقی‌مانده است.

وی افزود: متاسفانه برای امسال قیمت گندم خریداری شده از سوی دولت افزایش نیافت.اگر ناخالصی گندم خریداری شده کم باشد قیمت خرید به 1352 تومان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه قیمت گندم یک سال قبل تعیین می‌شود، گفت: برای خرید تضمینی گندم در سال آینده پیش‌بینی شده که مبلغ گندم خریداری شده افزایش چشمگیری داشته باشد تا سطح زیر کشت گندم کاهش نیابد و کشاورز از کشت این محصول نا امید نشود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با اشاره به اینکه کیفیت گندم استان در صورت پر بارش بودن سال زراعی مطلوب است، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل بارش کم در استان، کیفیت گندم تولیدی در حد متوسط بود که برای افزایش کیفیت، از استان‌های دیگر گندم خریداری می‌شود. خرید تضمینی گندم در استان تا 15 شهریور اعلام شده ولی سیلوی این شرکت تا اوایل مهرماه باز است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها