کد خبر: 229053
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۲:۴۵:۰۰
| |

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین:

100 میلیارد کالای احتکارشده وارد بازار می‌شود

رییس‌ کل دادگستری استان قزوین توزیع 100 میلیارد تومان کالای احتکارشده در سطح بازار قزوین توسط فروشگاه‌های معتبر و با قیمت‌های مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان خبر داد.

100 میلیارد کالای احتکارشده وارد بازار می‌شود
کد خبر: 229053
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| نورالله قدرتی در دیدار مردمی مسئولان قضایی با مردم شریف قزوین که در مسجد زینبیه(س) برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی از هیچ اقدامی کم نمی‌گذارد چرا که مبارزه با فرصت‌طلبانی که موجب نابسامانی بازار شده‌اند از دستورات مقام‌معظم رهبری و قوه قضائیه است.

وی ادامه داد: هدف جلب رضایت خدا، شهداء و مردم یکی از مواردی است که در انتصاب مسئولان برای موردتوجه قرار گیرد چراکه ما باید پاسدار خون شهدایی باشیم که جان خود را فدای اسلام کردند تا امروز ما در آرامش باشیم و نگذاریم بنا به جریانات سیاسی افرادی ناشایست پست‌های مدیریتی را به دست گیرند.

رییس‌ کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: تشدید نابسامانی موجود در بازار و اختلال در نظام اقتصادی کشور از نتایجی است که احتکار توسط مفسدان اقتصادی در پیش دارد و با فعالیت جهادی می‌توان بسیاری از امور فرصت‌طلبان در بازار را مدیریت کرد که دستگاه قضا در شناسایی و برخورد با متخلفان عملکردی مطلوبی داشته است.

وی گفت: جرایم و آسیب‌های اجتماعی در روزگار امروز نیاز به رسیدگی دارد چراکه در میان تمام آحاد جامعه مشاهده می‌شود و باید دستگاه‌های متولی و مسئولان همچون دستگاه قضا برای کاهش این امر مشارکت ورزند تا خود و خانواده‌ آنها نیز دچار این آسیب‌ها نشوند.

قدرتی گفت: امروز دین‌داری در جامعه با ضعف روبروست و دنیا پرستی، عملکرد مسئولان اجرایی را تحت تاثیر قرار داده است چرا که نارضایتی مردم حاصل دور شدن آنها از رسالت کاری که خدمت به مردم است، بوده و باید در شیوه انتصاب مدیران تجدیدنظر شود.

وی از توزیع 100 میلیارد تومان کالای احتکارشده در سطح بازار قزوین توسط فروشگاه‌های معتبر و با قیمت‌های مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان خبر داد چراکه انبارهای احتکار بسیاری در استان با تلاش‌های دستگاه قضا و دادستانی به عنوان مدعی‌العموم کشف و پرونده‌سازی‌ها صورت گرفته است.

رییس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: ایجاد تفرقه در میان مزدم ایران، یکی از اهداف دشمن نظام اسلامی است که با برپا کردن جنگ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به این هدف پلید خود دیت یابند اما ملت ما با مقاومت و ایستادگی در هست سال دفاع و همچنین استقلال پس از آن، به همه نسان دادند که اجازه نفوذ دشمن به کشور را نمی‌دهند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها