کد خبر: 228893
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۵ ۱۶:۲۵:۰۰
| |

عضو شورای شهر کرمانشاه در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» اعلام‌ کرد:

تمام خانه های روستایی تخریب شده اند

یک عضو شورای شهر کرمانشاه، گفت: مردم در روزهای ابتدایی پس زلزله، شب را در خیابان‌ و در چادرها، اسکان موقت داشتند ولی اکنون وضعیت عمومی شهر بهبود یافته است.

تمام خانه های روستایی تخریب شده اند
کد خبر: 228893
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۵ ۱۶:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| میراندا مهدوی: پیمان موسوی عضو شورای شهر کرمانشاه در گفتگو با اعتمادآنلاین در خصوص آخرین وضعیت شهرستان ثلاث باباجانی بعد از زلزله اخیر، گفت: تقریبا تمام خانه‌های قدیمی و روستایی تخریب شده‌اند و خانه‌های جدید تخریب جزیی داشته یا ترک برداشته‌اند. البته طبق گزارش‌‌های اعلام شده کانون اصلی زلزله ثلاث باباجانی بود.

این عضو شورای شهر کرمانشاه در خصوص وضعیت عمومی شهروندان و آسیب‌دیدگان، گفت: طی چند روز گذشته مردم به سبب نگرانی و ترس از پس‌لرزه‌های احتمالی شب را در خیابان‌ و در چادرها اسکان موقت داشتند ولی اکنون با کاهش پس لرزه این وضعیت تغییر کرده و مردم به منازل خود بازگشته‌اند.

وی در خصوص نحوه امداد رسانی به زلزله‌زدگان، بیان کرد: زلزله 21 آبان سال گذشته هرچند تجربیات تلخی داشت اما در مقابل درس‌هایی داشت که باعث شد بتوانیم کنترل و مدیریت سریع اوضاع را بدست بگیریم.

موسوی همچنین در خصوص کمک‌ها و امداد رسانی‌ از شهرها و استان‌های همجوار چنین توضیح داد که «معمولا شهرستان‌های استان توان امدادرسانی سریع و به‌جا را ندارند و بیشترین کمک از مرکز استان صورت گرفته است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها