کد خبر: 228609
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۴:۱۶:۰۰
| |

فرماندار شیراز:

طرح‌های تکریم ارباب رجوع باید در تمام ادارات شیراز اجرا شود

فرماندار شیراز با بیان اینکه باید طرح‌های تکریم ارباب رجوع در همه ادارات شیراز اجرا شود، گفت: همه کارکنان دولت از جیب مردم حقوق می‌گیرند و بر همین اساس باید به مردم خدمت‌رسانی مناسبی ارائه دهند.

طرح‌های تکریم ارباب رجوع باید در تمام ادارات شیراز اجرا شود
کد خبر: 228609
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۴:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز با بیان اینکه باید طرح‌های تکریم ارباب رجوع در همه ادارات شیراز اجرا شود، اظهار داشت: همه کارکنان دولت از جیب مردم حقوق می‌گیرند و بر همین اساس باید به مردم خدمت‌رسانی مناسبی ارائه دهند.

عالیشوندی افزود: نباید شرایط ما به گونه‌ای باشد که سرمایه انسانی و اجتماعی خودمان که مردم هستند را ناامید کنیم بلکه باید با برنامه‌ریزی صحیح سرمایه اجتماعی را تقویت کنیم. شرایطی برای کشور ما پیش آمده که خدمت‌رسانی را برای دولت و کارمندان سخت کرده است و پس از بدعهدی آمریکا و خروج از برجام شرایط سختی در استان و کشور داشتیم.

عالیشوندی با اشاره به پروژه‌هایی که در سطح شهر صدرا به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: فرمانداری شیراز 20 پروژه عمرانی و خدماتی را در شهر صدرا در حال اجرا و بهره‌برداری دارد، شهرداری و شرکت عمران صدرا نیز طرح‌های مختلفی در این شهر دارند که منجر به بهبود رفاه ساکنین این شهر شده است.هنوز فاصله بسیار زیادی تا وضع مطلوب داریم و نباید انتظار داشت با پروژه‌هایی که اکنون به بهره‌برداری می‌رسد رضایت 100 درصدی مردم حاصل شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها