کد خبر: 228382
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۴:۳۶:۰۰
| |

دادستان شهرستان میامی خبر داد:

رانندگی بی‌گواهینامه در میامی

دادستان شهرستان میامی از افزایش جرایم رانندگی بدون گواهینامه به دلیل فقدان مراکز آموزش صدور گواهینامه در این شهرستان خبر داد.

رانندگی بی‌گواهینامه در میامی
کد خبر: 228382
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۴:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رحیم عامری دادستان شهرستان میامی با اشاره به افزایش ورودی پرونده‌های رانندگی بدون گواهینامه در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه مرکز آموزش و صدور گواهینامه در این شهرستان وجود ندارد درصد قابل توجهی از ورودی دادسرای این شهرستان به جرائم افرادی که بدون گواهینامه هستند اختصاص دارد.

وی بیان کرد: با بررسی‌های میدانی و جرم‌شناسی مشخص شد با توجه به نبود این مرکز و همچنین به‌دلیل بعد مسافت شهرستان، بخش کالپوش و روستاهای فرومد و عباس آباد تا نزدیکترین محل صدور گواهینامه برخی از مردم این مناطق بدون گواهینامه با وسیله نقلیه رانندگی می‌کنند.

عامری افزود: دستگیری و مجازات متخلفان هم راه چاره پیشگیری از ارتکاب جرم نیست و ضروری است تا مرکز آموزش صدور گواهینامه خودرو و موتورسیکلت در شهرستان میامی هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

دادستان میامی همچنین طی مکاتبه‌ای با فرماندهی انتظامی این شهرستان خواستار پیگیری بیشتر و تسریع در راه‌اندازی مرکز آموزشی مرتبط با جرائم رانندگی شده و افزود: دستگاه قضایی از تلاش‌های مراجع مربوطه در دستیابی به این مهم حمایت می‌کند.

مجازات رانندگی بدون گواهینامه درجه 6 محسوب شده و مجازات رانندگی بدون گواهینامه رانندگی بین شش ماه تا دو سال تعیین می‌شود.


منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها