کد خبر: 227166
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۰۸:۵۰:۰۰
| |

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

هیچ مشکلی در تامین مواد اولیه استراتژیک نداریم

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در تأمین مواد اولیه استراتژیک وجود ندارد، گفت: دولت برای کالاهای استراتژیک و اساسی ارز 4 هزار و 200 تومان تخصیص داده است و گشایش اعتبار از سوی بانک مرکزی صورت می‌گیرد.

هیچ مشکلی در تامین مواد اولیه استراتژیک نداریم
کد خبر: 227166
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۰۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منصور معظمی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید هرمزگان در بندرعباس با اشاره به اینکه بعد از تحریم‌ها مشکلاتی برای صنایع به وجود آمد، افزود: برخی صنایع به علت مشکلات ارزی در تأمین مواد اولیه دچار مشکل شدند.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهار کرد: اثرات تصمیماتی که در شورای هماهنگی اقتصادی سه قوه گرفته شد به‌تدریج در جامعه مشاهده می‌شود.هیچ مشکلی در تأمین مواد اولیه استراتژیک مانند محصولات کشاورزی، دارو، نهاد‌ه‌ها و قطعات خودرو وجود ندارد.

معظمی اضافه کرد: سایر صنایع از محل بازار ثانویه و ارزی که از سوی صنایع پتروشیمی، فولادسازی و صنایع معدنی براساس قیمت رقابتی و به‌صورت توافقی به بازار تزریق می‌شود، بهره‌مند می‌شود.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ادامه داد:حجم قابل‌ توجهی صنایع مانند صنایع دارویی، بهداشتی و خودرو از سوی بانک مرکزی تأمین اعتبار شد و تسهیلات از بانک مرکزی در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفت.

معظمی در پایان اظهار کرد: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید هرمزگان مشکلات شرکت‌های کشتیرانی و نفت‌کش و مسائل صنعت دریایی بررسی شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها