کد خبر: 226080
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

اعضای دستگیر شده شوراهای استان تهران نمایندگان کدام شهرها هستند؟

تعدادی از اعضای شوراهای شهر و روستا به دلیل مشارکت در فعالیت‌های غیرقانونی شهرداری و جعل مدرک تحصیلی بازداشت شده‌اند که این موضوع در حال بررسی است.

اعضای دستگیر شده شوراهای استان تهران نمایندگان کدام شهرها هستند؟
کد خبر: 226080
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد قانبیلی عضو شورای شهرستان پردیس در خصوص بازداشت چند تن از اعضای شوراهای شهر و روستا اظهار داشت:‌ 5 نفر از افراد بازداشت شده عضو شورای شهر بودند، یک نفر از آن‌ها عضو شورای شهر نسیم شهر، دو نفر عضو شورای شهر احمدآباد مستوفی، یک نفر از شهر رباط کریم و یک نفر عضو شورای شریف آباد پاکدشت است.

وی افزود: همچنین 3 نفر از افراد عضو شورای روستا بودند، یک نفر از روستای فیروزآباد پاکدشت و دو نفر نیز از روستای حسین آباد اسلام شهر بازداشت شدند.

قانبیلی خاطرنشان کرد: رسانه‌ای کردن این خبر اشتباه است، چرا که موضوع در حال حاضر فقط در شورای حل اختلاف استان بررسی شده است. این موضوع باید در شورای حل اختلاف مرکزی بررسی شود و حتی پس از تایید شورای حل اختلاف مرکزی، افراد می‌توانند به دیوان عدالت اداری مراجعه و اعتراض کنند.

عضو شورای شهرستان پردیس رسانه‌ای کردن خبر بازداشت اعضای شورا را اقدامی سیاسی دانست و گفت: این اقدام به علت دور کردن ذهن جامعه از بحث‌های اقتصادی و مشکلات کنونی است، هدف از این کار تخریب شوراها بوده است.

وی تاکید کرد: هیچ کس حق افشای اطلاعات پرونده‌ای که هنوز به طور کامل بررسی نشده است را ندارد و اعضای شورا می‌توانند شکایت کنند.

گفتنی است؛ رحیم سلیمانی راد سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران پیش از این اعلام کرده بود که 9 نفر از اعضای شورای شهرهای استان تهران به دلیل مشارکت در فعالیت‌های غیرقانونی شهرداری و جعل مدرک تحصیلی بازداشت شده‌اند، این در حالی است که محمد قانبیلی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه گفته می‌شود تعداد دستگیر شدگان 9 نفر بوده است، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟، تأکید کرد: تعداد اعضای بازداشت شده 8 نفر بوده است.

منبع: باشگاه خبر نگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها