کد خبر: 225964
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۲:۲۶:۰۰
| |

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خبر داد:

دفاتر صدور ویزای اربعین امسال در شهرهای مرزی وجود ندارد

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه دفاتر صدور ویزای اربعین امسال در شهرهای مرزی وجود ندارد گفت: اقدامات کنترلی در اربعین امسال اعمال شده و به کسانی که ه فاقد ویزا باشند حتی اجازه تردد به داخل شهرهای مرزی نیز داده نمی‌شود.

دفاتر صدور ویزای اربعین امسال در شهرهای مرزی وجود ندارد
کد خبر: 225964
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۲:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار محسن فتحی زاده در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: در اربعین امسال " افرادبدون ویزا "حتی به داخل شهرهای مرزی اجازه ورود ندارند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: مهلت باقیمانده تا اربعین امسال می طلبد که پیش بینی و اقدامات کنترلی و تامینی لازم اتخاذ شود.

وی به اقدامات قبل و حین و بعداز اربعین امسال اشاره و بیان کرد: اقدامات کنترلی در اربعین امسال اعمال و به کسانی کهه فاقد ویزا باشند حتی اجازه تردد به داخل شهرهای مرزی نیز داده نمی‌شود.

فتحی زاده به حضور پرسنل ناجا با تمام امکانات و تجهیزات برای برقراری امنیت زوار اربعین حسینی گریزی زد و افزود: طرح‌های امنیتی ناجا از مبدا تا مقصد و بلعکس برای زوار اربعین تدوین و کلیه پیش بینی‌های امنیتی و ترافیکی و کنترلی در طرح دیده شده است.

این فرمانده ارشد نظامی با توجه به اهمیت مرز مهران و تردد بیش از 50 درصد زوار از مرز مهران تصریح کرد: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مرز مهران تقویت و افزایش یافته و امسال مرز مهران از امکانات مطلوب برخوردار است.

فتحی زاده به آمار 60 هزار نفری سال گذشته زوار بدون ویزا و تردد و بازگشت آنان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه در اربعین امسال اجازه ورود افراد بدون ویزا به مناطق مرزی داده نمی‌شود از مردم ایران و آنان که قصد حضور در کنگره عظیم اربعین را دارند می‌خواهیم از هم اکنون برای اخذ ویزای خود اقدام کنند.

سخن پایانی فتحی زاده آن بود که گفت: امسال در شهرهای مرزی دفاتر صدور ویزا نداریم و همه زوار باید از شهر خود، اقدام به اخذ ویزای اربعین کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها