کد خبر: 225576
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۷:۳۷:۰۰
| |

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام مطرح کرد:

نتایج اقدامات و برخورد دستگاه قضا با احتکارکنندگان به مردم اعلام شود

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: نتایج اقدامات و برخورد با احتکار کنندگان به مردم اعلام شود.

نتایج اقدامات و برخورد دستگاه قضا با احتکارکنندگان به مردم اعلام شود
کد خبر: 225576
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۷:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ایوب درویشی معاون امور اقتصادی استانداری ایلام در نشست ستا‌د تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: تزریق کالا به بازار و افزایش نظارت و برخورد با احتکار کنندگان و اخلاگران تنظیم بازار نخستین گام در ارتباط با تنظیم بازار است.

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: کنترل قیمت و نظارت عملی بر کنترل قیمت‌ها شرط پائین آوردن قیمت‌ها در بازار است.

درویش به اقدامات برخوردی قاطع و بدون اغماض برای کنترل و نظارت بر بازار تاکید و خاطر نشان کرد: بعد از تامین و تزریق کالا و نظارت و قیمت گذاری برخورد با سوء استفاده کنندگان از شرایط موجود که به نارضایتی مردم دامن می زندضروری است و در این راستا بازرسان تعزیرات حکومتی به تلاش خود در کلیه نقاط استان بیفزایند تا عده‌ای سود جو موجب ضربه به ثبات بازار نشوند.

درویشی گفت: قیمت کالاها در مراحل مختلف تولید، توزیع ، مصرف به دقت مشخص شود و با نصب اتیکت و سایر موارد قیمت را اطلاع رسانی کنید.

وی با تاکید به طی مراحل قانونی در تولید و توزیع و مصرف خاطر نشان کرد: بعد از توزیع و تولید و مصرف با هرگونه احتکار به شدت برخورد و اسامی احتکار کنندگان را برای مردم اطلاع رسانی و مردم را در جریان اقدامات تخریبی و ناهنجار کردن بازار توسط احتکار کنندگان قرار دهید.

درویشی با توجه به افزایش قیمت مرغ در ایلام گفت: با توجه به افزایش مرغ در ایلام از استان‌های همجوار نسبت به تزریق مرغ به بازار ایلام اقدام و لزوما مرغ یخ زده نیز برای تقویت بازار وارد استان شود.

وی هرگونه احتکار، کم فروشی، اختفا و عدم عرضه کالا و دامن زدن به تشنج بازار را تخلف و قابل برخورد دانست و تاکید کرد: افزایش قیمت سیمان در ایلام تخلف و تا زمانیکه دولت در خصوص سیمان اتخاذ تصمیم و افزایش قیمت نداشته است قیمت سیمان همان قیمت قبلی است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها