کد خبر: 225564
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

رئیس دامپزشکی اسدآباد اعلام کرد:

موردی از بیماری تب کریمه کنگو ثبت نشده است

رئیس دامپزشکی اسدآباد گفت: خوشبختانه تاکنون در شهرستان اسدآباد هیچ موردی از ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو به ثبت نرسیده است.

موردی از بیماری تب کریمه کنگو ثبت نشده است
کد خبر: 225564
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عادل بصیری‌ محمدپوررئیس دامپزشکی اسدآباد در جمع اصحاب رسانه از آمادگی تیم های دامپزشکی برای ایام عیدقربان خبر داد و اظهار داشت: 4 شیفت ثابت، یک تیم سیار، 5 پزشک، 5 بازرس مواد خام و یک روحانی در شهرستان اسدآباد بر برنامه کشتار گوسفند در عید قربان نظارت خواهند کرد.

وی افزود: تمامی تدابیر لازم از سوی دامپزشکی برای برنامه های عید قربان در شهرستان اسدآباد انجام شده است.

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد درباره مشکلات راه اندازی مجدد کشتارگاه اسدآباد نیز گفت: کشتارگاه اسدآباد به تصمیم کمیته ساماندهی کشتارگاه‌های استان همدان در سال 95 تعطیل شده است.

وی بیان کرد: تمامی کشتارگاه‌های سنتی استان در شهرهای رزن، تویسرکان و اسدآباد تعطیل هستند و در حال حاضر تمام گوشت استان همدان از طریق کشتارگاه‌های صنعتی تهیه شده و در بازار عرضه می شود.

بصیری عنوان کرد: کشتارگاه دام اسدآباد برای فعالیت با مشکل تبدیل ضایعات، تصفیه‌خانه و پیش‌سرد و قرار گرفتن در حریم 3 واحد عرضه موادغذایی مواجه است.

وی کاهش محسوس تلفات دام و طیور و کانون‌های بیماری در شهرستان اسدآباد را مورد اشاره قرار داد و بابیان اینکه خوشبختانه تاکنون در شهرستان اسدآباد هیچ موردی از ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو به ثبت نرسیده است، اظهار داشت: همکاری روستاییان در زمینه واکسیناسیون دام در کاهش تلفات دام ناشی از برخی بیماری‌ها در شهرستان نقش داشته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها