کد خبر: 224924
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۴:۲۰:۰۰
| |

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد:

سازمان مدیریت راهبر توسعه استان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی راهبر توسعه استان است.

سازمان مدیریت راهبر توسعه استان است
کد خبر: 224924
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۴:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی راهبر توسعه استان است.

حسن نوروزی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی سه حوزه برنامه ریزی، بودجه ریزی و نظارت بر حسن اجرای برنامه را بر عهده دارد و لازمه توسعه کشور و استان قبل از هر چیزی برنامه محوری کارشناسی شده است. در همین راستا برنامه ریزی توسعه ای در استان با هدفگذاری و اقدامات کارشناسی شده عملیاتی می شود.

وی نظارت بر عملکرد را از نیازهای تحقق اهداف دانست و بیان کرد: معاونت های مختلفی در راستای دستیابی به اهداف اصلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فعالیت دارند.

نوروزی امور اداری و استخدامی را از دیگر وظایف محول شده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی دانست و گفت: از مجموعه ای با چنین شرح وظایفی انتظارات بالاست و باید ساختار محکم و کارشناسی شده داشته باشد.

نوروزی با اشاره به موضوعات توسعه ای استان، افزود: عمده موضوعات مهم استان در بخش های توسعه و عمران است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تاکید بر مبحث 19 و بکارگیری مشارکت بخش خصوصی در توسعه، عنوان داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در راستای اعمال قوانین و تحقق اهداف مشارکت بخش خصوصی در توسعه استان و تکمیل پروژه ها گام بر می دارد.

نوروزی افزود: همچنین این سازمان در حوزه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان، توزیع تسهیلات اشتغال زایی و ... فعالیت های کارشناسی شده ای بر اساس برش های اعلامی انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه آمار اساس توسعه و برنامه ریزی است، عنوان داشت: این حوزه نیز مربوط به فعالیت سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

نوروزی از برگزاری جشنواره شهید رجایی در هفته ابتدایی شهریور ما با سنجش شاخص محور 60 دستگاه خبر داد و گفت: قریب به 100 زیرشاخص از محورهای امتیاز دهی و انتخاب دستگاه های برتر خواهد بود.

نوروزی با تبریک روز خبرنگار، تصریح کرد: خبرنگاران چشمان بینای جامعه هستند و خبرنگار به عنوان عامل ارتباط مردم و مسئولان شناخته می شود. همچنین رسانه ها به عنوان ارکان دموکراسی در راستای رشد و اعتلای جامعه گام بر می دارند.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها