کد خبر: 224419
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۵ ۱۸:۵۷:۰۰
| |

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند خبر داد:

چهار نفر در حادثه ریزش دیوار در مرند کشته شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند از کشته شدن 4 نفر به علت ریزش دیوار سیلوی گندم در مرند خبر داد.

چهار نفر در حادثه ریزش دیوار در مرند کشته شدند
کد خبر: 224419
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۵ ۱۸:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‍حبیب ذوالفقاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند، با تشریح حادثه ریزش دیوار سیلوی گندم در جاده مرند - جلفا ابراز داشت: این حادثه، ظهر امروز دوشنبه به پایگاه امداد و نجات جاده ای پیام جمعیت هلال احمر شهرستان مرند اطلاع داده شد.

وی افزود: در جریان فرو ریختن دیوار سیلوی گندم در جاده مرند - جلفا، 4 نفر در زیر آوار مدفون شده بودند که بلافاصله تیم تخصصی جاده ای با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و بعد از ارزیابی صحنه حادثه، درخواست نیروی کمکی تخصصی در آوار می کنند که یک تیم تخصصی آوار به محل حادثه اعزام شدند.

ذوالفقاری ادامه داد: بعد از تلاش تیم های امدادی از جمله هلال احمر، آتشنشانی، اورژان، مردم محلی و نیروی انتظامی جسد هر 4 نفر از زیر آوار خارج و جهت انتقال به اورژانس تحویل داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند با اشاره به علت این حادیه تاکید کرد: ریزش دیوار وسط سیلو علت این حادثه بوده که به علت انباشته شدن بیش از حد گندم و فشار به دیوار باعث ریزش آن شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه جانگداز 3 نفر کارگر و یک نفر راننده به علت محبوس بودن در زیر آوار و برخورد آجر و بتون با سر و سایر اندام های حیاتی بدن جان خود را دست دادند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها