کد خبر: 224369
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۵ ۱۵:۱۶:۰۰
| |

رییس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

مرغ منجمد دولتی در بازار به وفور یافت می‌شود

رییس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرغ منجمد دولتی به وفور در بازار استان یافت شده و با قیمت 6 هزار و 750 تومان به فروش می‌رسد.

مرغ منجمد دولتی در بازار به وفور یافت می‌شود
کد خبر: 224369
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۵ ۱۵:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| داریوش دیودیده رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با آخرین وضعیت بازار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هدف دولت پوشش اقشار مختلف مردم است، اظهار داشت: هم‌اکنون مرغ منجمد دولتی با قیمت 6 هزار و 750 تومان به وفور در سطح بازار استان یافت می‌شود.

وی قیمت مرغ منجمد آزاد را هشت هزار و 500 تومان عنوان کرد و افزود: ما قیمت مرغ کشتار روز را 9 هزار و 500 تومان اعلام کرده‌ایم اما با توجه به اینکه قیمت مرغ زنده افزایش پیدا کرده است عاملین و کشتارگاه‌ها معتقد هستند که با این قیمت ضرر می‌کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بازرسان ما به صورت مداوم از بازار استان بازدید می‌کنند، گفت: با کسانی که بخواهند کالایی را با قیمت بالاتر از نرخ‌های اعلام شده به فروش برسانند، برخورد می‌کنیم.

وی از مردم خواست از فروشگاه‌هایی که کالاهای موردنیاز مردم را با قیمت نامتعارف به فروش می‌رسانند خرید نکرده و هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت‌ها را نیز به اداره صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها