رئیس پلیس راه استان مرکزی خبر داد:

تصادف مرگبار در محور فرمهین-آشتیان/ 13 نفر کشته و مجروح شدند

رئیس پلیس راه استان مرکزی با تشریح جزئیاتی از تصادف مرگبار در استان مرکزی از کشته و مجروح شدن 13 نفر در تصادف جاده فرمهین- آشتیان خبر داد.

تصادف مرگبار در محور فرمهین-آشتیان/ 13 نفر کشته و مجروح شدند
کد خبر: 224145
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۱۷:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به وقوع سانحه رانندی در جاده فرمهین- آشتیان در استان مرکزی اظهار داشت: صبح امروز حوالی ساعت 9.15 صبح متاسفانه در کیلومتر 12 محور فرمهین- آشتیان شاهد تصادف مرگبار یک دستگاه خودروینیسان زامیاد و یک دستگاه خودروی هیوندا بدیم که با کمال تاسف در این حادثه، 2 نفر کشته و 11 نفر مجروح شدند.

وی افزود: در این تصادف راننده نیسان و راننده ون جان باختند و 14 نفر هم مصدوم شدند و تعدادی از مجروحان این حادثه مرگبار هم در بیمارستان فرهنگ خسروانی فرمهین پذیرش و مداوا شدند که البته 6 نفر از مصدومان از طریق آمبولانس به بیمارستان ولی‌عصر اراک جهت مداوای بیشتر منتقل شدند.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه تعدادی آمبولانس از شهر های فرمهین، تفرش، آشتیان و اراک به محل حادثه اعزام شدند و کار امداد رسانی و انتقال مصدومان را بر عهده گرفتند.

سرهنگ کهریزی بیان کرد: براساس اعلام کارشناسان پلیس راه استان مرکزی، علت این حادثه تجاوز به چپ خودرو نیسان نسبت به مینی بوس هیوندای اعلام شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها