کد خبر: 224079
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۸:۰۰
| |

فرماندار رزن خبرداد:

انجام 4400 مورد بازرسی از واحدهای صنفی

فرماندار رزن گفت: طی سالجاری 4 هزار و 444 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان رزن انجام شده است.

انجام 4400 مورد بازرسی از واحدهای صنفی
کد خبر: 224079
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سید رضا سلامتی فرماندار رزن ظهر یکشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان رزن تعداد کل بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان رزن طی سال جاری تا کنون را 4 هزار و 444 مورد عنوان کرد و گفت: تعداد تخلفات کشف شده در این مدت 294مورد بوده است.

وی اظهار داشت: تعداد پرونده های تشکیل شده در مورد گرانفروشی 89 مورد، عرضه خارج از شبکه و قاچاق 6 مورد، عدم درج قیمت 47مورد، کم فروشی86 مورد و تقلب عدم صدور فاکتور نیز 7 مورد بوده است.

فرماندار رزن با اشاره به ارائه 92 مورد گزارش به ستاد خبری گفت: 42 مورد نیز گشت مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت با سایر ادارات انجام شده است.

وی عنوان کرد: طی سالجاری تا کنون یک هزار و 283 مورد بازرسی از نانوایی های شهرستان رزن صورت گرفته و 68 پرونده به ارزش ریالی 40 میلیون ریال تشکیل شده است.

سلامتی از توزیع بیش از 500 کیلو گرم گوشت قرمز گرم به مبلغ هر کیلو 32هزار و 200تومان در فروشگاه های شهرستان رزن خبر داد و افزود: روند توزیع گوشت قرمز ادامه خواهد داشت.

فرماندار رزن با بیان اینکه بیش از 2 تن گوشت سفید با هدف تنظیم بازار در شهرستان رزن توزیع می شود، اضافه کرد: این میزان گوشت با قیمت هر کیلو 6 هزار و650 تومان به مشتری عرضه خواهد شد.

وی نظارت بر بازار را یکی از عوامل کنترل قیمت محصولات عنوان کرد و گفت: بازرسان طی بازرسی بر درج قیمت و ارائه فاکتور از سوی اصناف تاکید داشته باشند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها