کد خبر: 223870
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۶:۱۱:۰۰
| |

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خبر داد:

 سهام 7 شرکت در گیلان به‌دلیل بدهی در اختیار بانک‌ها قرار گرفت

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: سهام 7 شرکت در گیلان در اختیار بانکها قرار دارد که بخشی از آن به دلیل بدهی‌های بانکی به تملک این بانک در آمده است.

 سهام 7 شرکت در گیلان به‌دلیل بدهی در اختیار بانک‌ها قرار گرفت
کد خبر: 223870
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۶:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| جبار کوچکی‌نژاد رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شرکت "ایران پوپلین" در رشت اظهار داشت: در حال حاضر سهام 7 شرکت در استان گیلان در اختیار بانک ملی قرار دارد که بخشی از آن به دلیل بدهی‌های بانکی به تملک این بانک در آمده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به وجود برخی از شرکت‌های "امیر منصور آریا" در منطقه "لوشان" خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود وضعیت شرکت‌هایی مانند "ایران پوپلین" هرچه سریعتر روشن شود.

وی با بیان اینکه استان گیلان در حوزه داروسازی اقدامات مناسبی انجام داده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت‌های قدرتمندی در حوزه داروسازی در گیلان فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورشکسته شدن برخی از شرکت‌های استان گیلان مانند "صنایع پوشش" تصریح کرد: انتظار می‌رود تا اقدام موثری در خصوص احیای چنین کارخانه‌ها و شرکت‌هایی انجام شود.

فرماندار رشت نیز در این نشست اظهار داشت: در کشور استان گیلان را به‌عنوان استانی می‌شناسند که محور کشاورزی است اما این به این معنا نیست که از حوزه فعالیت‌های صنعتی استان گیلان غافل شویم.

سیدمحمد احمدی با بیان اینکه هزار و 200 واحد صنعتی در شهرستان رشت وجود دارد که 45 درصد از واحدهای صنعتی استان گیلان را تشکیل می‌دهد عنوان داشت: از این میان 950 واحد صنعتی فعال هستند.

وی با بیان اینکه تمرکز بر حوزه کشاورزی در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در گیلان به دلیل کمبود زمین کشاورزی به صرفه نیست ابراز داشت: تمام اراده مسئولان استان گیلان بر این است که تمامی حوزه‌ها مانند کشاورزی و صنعت به صورت متوازن توسعه پیدا کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت شرکت "ایران پوپلین" را یکی از شرکت‌های مهم در راستای توسعه حوزه صنعت استان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: 62 درصد از سهام این شرکت در اختیار بانک ملی و 18 درصد در اختیار موسسه سرمایه‌گذاری ملت است.

با اعلام اینکه در حال حاضر 283 در شرکت "ایران پوپلین" مشغول به فعالیت هستند تصریح کرد: اراده تمام مسئولان و نمایندگان استان گیلان بر این است که تمامی شرکت‌های فعال در حوزه صنعت سرپا بمانند و در حال حاضر با شیوه اعتمادسازی می‌توان شرکت "ایران پوپلین" را به شرایط گذشته بازگرداند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها