کد خبر: 223277
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۷:۰۳:۰۰
| |

رئیس اداره هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرد:‌

دمای هوا در آذربایجان غربی 6 درجه کاهش می‌یابد

رئیس اداره هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با توجه به شمالی شدن جریان‌ها و ورود هوای خنک عرض‌های شمالی به استان از امروز تا آخر هفته به تدریج شاهد روند کاهشی دما بین 4 تا 6 درجه خواهیم بود.

دمای هوا در آذربایجان غربی 6 درجه کاهش می‌یابد
کد خبر: 223277
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۷:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی صابریرئیس اداره هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به کاهش دما در آذربایجان غربی اظهار داشت: بررسی آخرین الگوهای دمایی نشان می‌دهد با توجه به شمالی شدن جریان‌ها و ورود هوای خنک عرض‌های شمالی به استان از امروز تا آخر هفته به تدریج شاهد روند کاهشی دما بین 4 تا 6 درجه خواهیم بود.

وی با اشاره به این که تا 20 مردادماه گرمای حاکم بر کشور و استان ادامه داردخاطر نشان کرد: احتمال آتش سوزی در مراتع آذربایجان غربی وجود دارد که از مردم درخواست می‌شود نسبت به آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع هوشیار باشند.

رئیس اداره هواشناسی آذربایجان غربی گفت: روز گذشته شاهین دژ با دمای 42درجه سانتی‌گراد به عنوان گرم‌ترین شهر استان بود، همچنین مرکز استان با دمای37.8 درجه سانتی‌گراد روبرو بود.

وی با پیش بینی وضعیت آب و هوای آذربایجان غربی در روزهای پنج شنبه و جمعه تصریح کرد: روز پنج شنبه هوا کمی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد بوده و در برخی نیز شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

صابری بیان کرد: روز جمعه 12 مردادماه نیز هوایی صاف بر استان حکم خواهد بود که بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد هستیم و در نواحی شمالی استان نیز رگبار پراکنده منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها