کد خبر: 222510
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۷ ۱۳:۲۴:۰۰
| |

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان:

طوفان با شدت کمتر همچنان ادامه دارد

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد همراه با گرد و خاک با شدت کمتر همچنان تا پایان هفته در شمال استان تداوم دارد.

طوفان با شدت کمتر همچنان ادامه دارد
کد خبر: 222510
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۷ ۱۳:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی و در ادامه وزش بادهای120 روزه سیستان وزش باد همراه با گرد و خاک در شمال استان سیستان و بلوچستان از روز دوشنبه تا پایان هفته با شدت کمتر نسبت به امروز تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در نواحی مرکزی و جنوبی استان غبارمحلی و همچنین وزش باد همراه با گرد و خاک با شدت کمتر پیش بینی می شود، افزود: امروز در ارتفاعات جنوب شرق و سواحل جنوبی سیستان و بلوچستن در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار ناچیز و پراکنده گاهی رعدوبرق دوراز انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان، ادامه داد: همچنین با توجه به تشکیل توده گرد و خاک روی کشور عمان و هدایت آن به سمت سواحل استان طی امروز و فردا نواحی ساحلی چابهار و کنارک غبارآلود است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت تغییرات دمایی در سطح استان سیستان و بلوچستان ناچیز است، تصریح کرد: طی این مدت دریای عمان نیز مواج و متلاطم است.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها