کد خبر: 222295
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۵:۰۳:۰۰
| |

فرماندار رزن عنوان کرد:

توزیع 500 کیلوگرم گوشت قرمز با هدف تنظیم بازار در رزن

فرماندار رزن گفت: 500 کیلوگرم گوشت قرمز با هدف تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده است.

توزیع 500 کیلوگرم گوشت قرمز با هدف تنظیم بازار در رزن
کد خبر: 222295
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۵:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدرضا سلامتی فرماندار رزن گفت: 500 کیلوگرم گوشت قرمز با هدف تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده است. ظهر شنبه در کمیته تنظیم بازار شهرستان رزن گفت: 500 کیلوگرم گوشت قرمز با کیفیت در بازار شهرستان رزن توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه دارو یا بسیاری از اقلام ضروری کشور تا 2سال ذخیره سازی شده است، اظهار داشت: در استان همدان و شهرستان رزن کمبودی در خصوص تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

فرماندار رزن با بیان اینکه گشت مشترکی از اصناف در 2شیفت صبح و بعد ازظهر مشغول به فعالیت هستند، یادآور شد:تعداد کل بازرسی های انجام شده از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در 4ماهه سالجاری 4 هزار و 48 مورد بوده است.

سلامتی ادامه داد: از این تعداد بازرسی صورت گرفته 245 تخلف ثبت و برای رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع یافته است.

وی افزود: تعداد 85 مورد گزارش و شکایات مردمی ثبت و به تمامی گزارش ها رسیدگی شده است.



وی عنوان کرد: طی 4ماه ابتدای سالجاری یک هزار و 196 مورد بازرسی از نانوایی های شهرستان رزن انجام و تعداد 79 واحد نانوایی به شعبه تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

فرماندار رزن با اشاره به برنامه جدید گشت مشترک از اصناف گفت: 35 مورد گشت مشترک از اصناف و واحدهای تولیدی انجام و در این گشتها تعداد 79 پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان رزن معرفی شده است.

وی با اشاره به تخلف های صورت گرفته توسط اصناف رزن اظهار داشت: پرونده تخلفات در اقلام پروتئینی 11 مورد، مواد لبنی 6 مورد، شیرینی جات 4مورد، برنج 9 مورد، حمل و نقل شهری 49 مورد، رستوران ها 6 مورد، حبوبات 10‌ مورد، میوه 9 مورد، نان66 مورد، کیف و کفش و پوشاک 10 مورد و سایر واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی 64 مورد است.

سلامتی با اشاره به کشف کالای قاچاق در شهرستان رزن نیز گفت: طی سالجاری و تا به امروز تعداد 355 مورد بازرسی در این حوزه در شهرستان رزن انجام شده که منجر به تشکیل 4 پرونده شده است.

وی ادامه داد: یکی از این پروندها به ارزش ریالی 43 میلیون تومان شامل کشف سیگار قاچاق به تعداد 68 هزار و 40 نخ است.

رئیس تعاون روستایی شهرستان رزن هم گفت:خرید گندم در شهرستان رزن از مرز 100هزار تن گذشت.

رضا وثاقتی افزود: بیش از 50 درصد بهاء گندم که دولت وعده آن را داده بود بعد از ارسال پرونده به بانک ها در کمتر از 7روز پرداخت شده است

وی عنوان کرد:پیش بینی می شود امسال میزان خرید گندم از 160هزار تن بیشتر شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها