معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز خبر داد:

بانوی بهایی در کرج به دین مبین اسلام مشرف شد

بانوی کرجی که از منتسبین به فرقه ضاله بهاییت بود با حضور در صحن مقدس آستان امامزاده حسن(ع) کرج پس از ادای شهادتین به دین اسلام و مکتب شیعه اثنی عشری گروید.

بانوی بهایی در کرج به دین مبین اسلام مشرف شد
کد خبر: 221754
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین قبادی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز ضمن تبریک میلاد ثامن‌الحجج حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: این بانوی کرجی همزمان با میلاد امام رضا (ع) به دین اسلام مشرف شد و با اختیار مذهب شیعه نام خود را در لیست محبان و شیعیان اهل بیت(ع) ثبت و ضبط کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود:هیچ دینی نمی‌تواند احکام و اعتقاداتی همچون احکام دین اسلام را به پیروان خود ارائه دهد، زیرا کامل‌ترین و مفیدترین دستورات دینی، دستورات دین اسلام هستند که فرد با اعتقاد و پایبندی به آنها خود را در جایگاهی می‌یابد که ابرار و صالحین هستند.

وی با بیان اینکه اسلام کامل‌ترین دین برای رسیدن به آرامش و سعادت است، بیان کرد: دین اسلام برای رسیدن به آرامش و سعادت ابدی است و فرصت‌‌های بسیاری در این دین برای نزدیک شدن به خدا وجود دارد و امیدوارم همه بتوانند در محضر حق تعالی، پیامبر اکرم (ص) و ائمه‌اطهار(ع) به وظایف خود عمل کنند و عامل به دستورات دینی و الهی باشند.

قبادی تصریح کرد: این بانوی تازه مسلمان شده، مطالعه و تحقیق در زمینه دین اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی ایران و کرامات حضرت فاطمه‌زهرا(س) را علت گرایش و انگیزه خود برای تشرف به دین اسلام عنوان کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها