کد خبر: 219423
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۴:۲۴:۰۰
| |

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک اعلام کرد:

رهاسازی تلفات طیور در حاشیه جاده‌ها جرم است

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک با اعلام اینکه بیش از 1000 قطعه تلفات رها شده مرغ در آبیک تحت نظارت دامپزشکی ضدعفونی و دفن شد، عنوان کرد: رهاسازی تلفات طیور در حاشیه جاده‌ها جرم تلقی می‌شود.

رهاسازی تلفات طیور در حاشیه جاده‌ها جرم است
کد خبر: 219423
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۴:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی یعقوبی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از معدوم‌سازی بیش از 1000 قطعه «حدود 1700 کیلوگرم» مرغ گوشتی تلف‌شده که متعلق به برخی از مرغداران متخلف بود خبر داد و اظهار کرد: یک واحد ضمن عدم رعایت ضوابط بهداشتی و معدوم‌سازی، اقدام به رهاسازی طیور تلف‌شده خود در حوالی روستای زیاران این شهرستان کرده بود.

وی اضافه کرد: به‌محض تماس تلفنی و اطلاع‌رسانی اهالی منطقه، اکیپی از کارشناسان مجرب دامپزشکی در معیت نیروی انتظامی شهرستان به همراه وسایل معدوم‌سازی و ضدعفونی‌کننده به محل مراجعه و پس از حفر چاله‌های مخصوص نسبت به معدوم‌سازی بهداشتی و ضدعفونی کامل محل اقدام کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از عموم مردم خواست در صورت مشاهده تلفات طیور بومی و وحشی، مراتب را از طریق سامانه پیامکی 50001512 به دامپزشکی اطلاع‌رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به اقدامات پیشگیرانه بهداشتی اقدام شود و از اشاعه هرگونه بیماری جلوگیری به عمل آید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها