کد خبر: 219213
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۶:۱۲:۰۰
| |

دادستان عمومی وانقلاب زاهدان خبر داد:

عذرخواهی شمشادی خبرنگار صدا و سیما از مردم سیستان و بلوچستان

خبرنگاری که چندی پیش با انتشار مطلبی موجب رنجش مردم سیستان و بلوچستان شده بود، از مردم این استان عذرخواهی کرد.

عذرخواهی شمشادی خبرنگار صدا و سیما از مردم سیستان و بلوچستان
کد خبر: 219213
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۶:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی موحدی راد دادستان عمومی وانقلاب زاهدان گفت: آقای شمشادی را پس از انتشارمطلبی کذب مبنی بر مصرف گوشت گربه در روستا‌های زابل سیستان درفضای مجازی، بعنوان مدعی العموم احضارکردیم، اما از آنجا که وی ساکن تهران بود مراحل احضار، تفهیم اتهام و رسیدگی به این موضوع به طول انجامید.

موحدی راد افزود: این فرد برای جمع آوری کمک به مردم زابل، مطالبی از سختی‌ها و دشواری‌های زندگی آنان در فضای مجازی منتشر کرده بود.

وی افزود: برای کمک به مردم این منطقه مبلغی درحدود 940 میلیون ریال به همت خیران جمع آوری شده که تحویل مراجع مربوطه می‌شود تا برای مردم هزینه شود.


شمشادی خبرنگار صداوسیما هم که در این پرونده بعنوان متهم، تفهیم اتهام شد گفت: مطلبی را که درصفحه اینستاگرامم در شرح حال مردم سیستان منتشرکرده بودم، به نقل قول از نیرو‌های خدمت رسان در این منطقه و البته با نیت خیر و کمک به مردم بوده است.

وی افزود: اما پس از بازتاب منفی که داشت، اقدام به حذف آن مطلب از فضای مجازی کردم.

شمشادی گفت: پیش از این نیز اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی درقالب حساب خیریه‌ای کرده ام که در کرمانشاه، کوهبنان وسایرمناطق کشور برای مردم هزینه شده است وامیدوارم مردم سیستان و بلوچستان با کمک‌های دولت وپیگیری‌های مجلس به جایگاه شایسته خود در برخورداری از امکانات مورد نیاز دست یابند.

وی ادامه داد: تا کنون سه بار در فضای مجازی و یکبار هم در خبرگزاری تسنیم ازمردم سیستان و بلوچستان عذرخواهی کردم و این بار با حضور در این استان و برای بار پنجم از مردمی که آزرده خاطر شده اند، پوزش و حلالیت میطلبم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها