کد خبر: 219158
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۳:۳۷:۰۰
| |

مدیرکل هواشناسی بوشهر:

خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ساعات عصر و شب خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود
کد خبر: 219158
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۳:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| نادر شفیع‌خدایی مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده وزش بادهای شمال غربی طی امروز تا اواخر هفته در سطح استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: در ساعات عصر و شب تا اواخر هفته به سبب افزایش جریانات شمال غربی خلیج فارس تا حدودی مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در قسمت‌های شمالی و مرکزی در برخی ساعات وزش باد و در سواحل جنوبی مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد امروز غالبا شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر در ساعت و در قسمت های شمالی و مرکزی استان گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت و از فردا غالبا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

شفیع‌خدایی ادامه داد: همچنین طی این مدت ارتفاع موج دریا بین 60 تا 120 سانتیمتر خواهد بود که در سواحل شمالی و مرکز استان در ساعاتی از عصر و شب تا 150 سانتیمتر نیز می‌رسد.

وی افزود: فردا زمان جزر اول دریا در بندر بوشهر ساعت دو و 53 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 9 و 26 دقیقه، جزر دوم دریا ساعت 17 و هفت دقیقه و مد دوم دریا ساعت 23 و 29 دقیقه خواهد بود.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها