کد خبر: 218030
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۷ ۱۵:۲۵:۰۰
| |

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری خبر داد:

اعتبارات گیلان در حوزه آبخیزداری افزایش یافت

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: اعتبارات حوزه آبخیزداری استان گیلان در مقایسه با سال گذشته 2 برابر افزایش یافت.

اعتبارات گیلان در حوزه آبخیزداری افزایش یافت
کد خبر: 218030
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۷ ۱۵:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور عصر امروز در بازدید از یکی از پروژه‌های آبخیزداری منطقه ملاط این شهرستان با اشاره به اینکه حادثه سیل در سال‌های اخیر خسارات گسترده‌ای را در این شهرستان به بار آورده است اظهار داشت: این پروژه از وقوع سیل جلوگیری کرده و منشاء برکات در این منطقه است.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه پروژه‌های آبخیزداری در شهرستان لنگرود یک برنامه مدون است و به طور مطلوب پیگیری می‌شود گفت: فعالیت‌های آبخیزداری، مورد تایید کارشناسان بین‌المللی است و از فرسایش خاک، سیل، هدر‌روی آب جلوگیری می‌کند.

معاون‌ وزیر جهادکشاورزی با تاکید بر اینکه امسال 200 میلیون دلار اعتبار از منابع صندوق توسعه ملی به حوزه آبخیزداری کشور اختصاص یافت تصریح کرد: تلاش است با همکاری تمامی دست‌اندرکاران این حوزه با استفاده از این اعتبارات شاهد اقدامات درخشانی در سطح کشور باشیم.

آقایی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی حوزه آبخیزداری باید با جدیت در این حوزه ورود کنند تا به کمک این اعتبارات شاهد کاهش وقوع سیل، تخریب‌ و هدر رفت آب باشیم افزود: اعتبارات حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در مقایسه با سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه افزایش اعتبارات حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان به طور حتم در افزایش اعتبارات شهرستان لنگرود اثرگذار است خاطرنشان کرد: امسال با اعتبارت مذکور می‌توان در استان گیلان بیش‌ از 30 میلیارد تومان فعالیت‌های آبخیزداری انجام داد.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با تاکید بر اینکه فعالیت‌های آبخیزداری در شهرستان لنگرود به منظور جلوگیری از سیل افزایش می‌یابد تصریح کرد: از اعتبارات تخصیص یافته به استان گیلان نزدیک به 5 میلیارد تومان به حوزه آبخیزداری شهرستان لنگرود تخصیص می‌یابد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها