کد خبر: 216708
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۵:۲۷:۰۰
| |

6 پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان لغو شد

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: 6 پرواز در مسیر تهران - زاهدان - تهران بر اساس اعلام شرکت‌های ماهان و زاگرس به دلیل محدودیت‌های ترافیکی لغو شده است.

6 پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان لغو شد
کد خبر: 216708
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۵:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا پارسا مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پرواز شرکت زاگرس در مسیر تهران - زاهدان - تهران روز چهارشنبه /13 تیر/ و پرواز‌های شرکت ماهان این مسیر در روز‌های شنبه /16 تیر/ و سه شنبه /19 تیر/ بر اساس این اعلام انجام نمی‌شود.

وی افزود: پرواز شرکت زاگرس بر اساس برنامه قرار بود بعد از ترک فرودگاه مهرآباد ساعت 21:5 دقیقه وارد فرودگاه زاهدان شده و ساعت 21:55 دقیقه این فرودگاه را به مقصد تهران ترک کند.


مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین پرواز‌های شرکت ماهان مسیر تهران - زاهدان - تهران روز‌های 16 و 19 تیر بر اساس برنامه قرار بود ساعت 20:50 دقیقه وارد زاهدان شده و ساعت 22 این فرودگاه را به مقصد مهرآباد ترک کند.

پارسا از برقراری مجدد پرواز شرکت آتا در مسیر تهران - زابل - تهران خبر داد و گفت: این پرواز روز‌های یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته برقرار است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی هواپیمای شرکت آتا در این روز‌ها ساعت 10:5 دقیقه تهران را ترک می‌کند و ساعت 11:55 دقیقه وارد زابل شده و ساعت 12:50 دقیقه از این فرودگاه خارج و ساعت 14:40 دقیقه وارد فرودگاه مهرآباد می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هر هفته پرواز شرکت‌های مختلف از جمله هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، آسمان، ماهان، آتا و قشم ایر از فرودگاه‌های استان به نقاط مختلف کشور انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها