کد خبر: 195376
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۴:۳۴:۰۰
| |

پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج

پایان عملیات مرحله نخست تجسس و شناساسی اجساد جانباختان سانح هوایی «تهران -یاسوج» اعلام شد.

پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج
کد خبر: 195376
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۴:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از گذشت 127 روز از این حادثه تلخ و درناک هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان اعلام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جست‌وجو و انتقال 470 بافت انسانی مجزا به پزشکی قانونی خبر داد و عنوان کرد: این بافت‌ها بعد از انجام آزمایشات لازم و تکمیل اجساد به خانواده‌ جانباختگان تحویل شدند.

فیلی با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط 346 تیم امدادی از استان‌های مختلف کشور، یک هزار و 260 نیروی تخصصی و 258 کوهنورد محلی در طول این 127 روز از گذشت سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، ابراز کرد: تاکنون پیکر 61 جانباخته ATR به خانواده‌ها تحویل و 5 پیکر دیگر نیز بزودی تحویل می‌شود وجسد هیچ کدام از جانباختگان دچار سوختگی نشده بود بلکه اجساد متلاشی شده بودند.

فیلی در پاسخ به این سوال که آیا لاشه هواپیما به پایین منتقل شده است، گفت: تاکنون 51 هزار کیلوگرم از لاشه هواپیما به پایین منتقل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در پاسخ به این سوال که در صورت پیدا شدن بقایای یا مدارک جانباختگان بعد از اعلام پایان عملیات چکار می‌کنید؟ افزود: در صورت پیدا شدن لباس یا هر وسایل دیگری در همان محل دفن شده و یادمانی در محل نیز احداث می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها