کد خبر: 194481
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ ۱۶:۰۵:۰۰
| |

تعطیلی مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تعطیلی و توقف یک مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان پس از شناسایی خبر داد و گفت: این مرکز غیر قانونی به صورت غیرقانونی و توسط یک فرد بدون تایید صلاحیت فعالیت می‌کرد.

تعطیلی مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان
کد خبر: 194481
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ ۱۶:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، محمد حاجی جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد: کارشناسان حوزه نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، نمایندگان دفترحقوقی دانشگاه و اماکن از این مرکز دیدار کرده که فروش داروهای گیاهی و دخالت در امور پزشکی از اقدامات غیرقانونی این شخص تشخیص داده شد.

وی گفت: با دستور مرجع قضایی و هماهنگی دفتر حقوقی و کارشناسان حوزه درمان دانشگاه، این مرکز تعطیل شده و پس از توقیف داروهای گیاهی غیرمجاز، متصدی آن نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

حاجی جعفری گفت: ارائه کلیه خدمات درمانی نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذی صلاح دارد و شهروندان در صورت مشاهده فعالیت مراکز درمانی و طب سنتی بدون مجوز و برخلاف مقررات این معاونت را مطلع کرده تا با آنها برخورد قانونی شود.

اهدا اعضا شهروند کاشانی به چند بیمار، زندگی دوباره بخشید

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: موافقت یک خانواده کاشانی برای اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی خود، به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

ابراهیم کوچکی با اعلام این خبر، گفت: این بانوی 23 ساله که در اثر عارضه قلبی ریوی در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان بستری شده بود، در نهایت دچار مرگ مغزی شد.

او افزود: بعد از بی نتیجه ماندن اقدام های درمانی توسط تیم پزشکی بیمارستان شهید بهشتی، با رضایت و فداکاری خانواده لیلا علیزاده ساروانی، اعضای بدن وی جهت اهدا به بیماران نیازمند به تهران اعزام شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: مرحوم لیلا علیزاده ساروانی با اهدا کبد و کلیه های خود به بیماران نیازمند پیوند، جان دوباره بخشید و با اهدا نسوج چندین بیمار را از رنج معلولیت نجات داد.

وی با قدردانی و آرزوی صبر برای خانواده آن مرحوم،گفت: شهروندان داوطلب اهدا عضو می توانند با مراجعه به معاونت درمان علوم پزشکی کاشان و یا پورتال WWW.ehda.ir نسبت به تکمیل فرم ودریافت کارت اهداء اقدام کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها