کد خبر: 189786
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ۱۳:۱۲:۰۰
| |

مهرورز عضو شورای شهر کازرون درباره حوادث این شهر، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»

آرامش نسبی با تلاش ائمه جمعه کازرون و قائمیه برقرار شده است

عضو شورای شهر کازرون گفت: نقش ائمه جمعه دو شهر کازرون و قائمیه، معتمدین مردم و اعضای شورای شهر و همچنین صبوری و فراستی نیروی انتظامی و مسئولین محترم امنیتی باعث شده که ما الآن شاهد یک فضای آرامش نسبی و فضای اعتماد بیشتری باشیم که به حل مشکلات کمک می‌کند.

آرامش نسبی با تلاش ائمه جمعه کازرون و قائمیه برقرار شده است
کد خبر: 189786
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ۱۳:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدامین مهرورز عضو شورای شهر کازرون در توضیح مصاحبه روز گذشته خود با اعتمادآنلاین و وضعیت فعلی کازرون اظهار کرد: ائمه جمعه دو شهر کازرون و قائمیه، معتمدین محلی و اعضای شورای شهرهای قائمیه و کازرون، همگی در تلاش هستند تا اوضاع شهر را به سمت آرام‌تر شدن هدایت کنند.

این عضو شورای شهر کازرون ادامه داد: مردم الآن شاهد این هستند که برخی معاندین و سوء استفاده‌کنندگان به‌صف عمومی مردم هجوم می‌آورند و مردم را تحریک می‌کنند که به اموال عمومی آسیب برسانند و همین باعث شده که ائمه جمعه دو شهر کازرون و قائمیه به فضاهای عمومی بیایند و با مردم صحبت کردند. آقایان ائمه جمعه دو شهر به‌طور مفصل با مردم صحبت کردند، چون مردم هم از آنان حرف‌شنوی دارند. همین باعث شده که قوه تشخیص مردم بالاتر برود و مردم صفوف خود را با افرادی که به‌قصد خرابکاری وارد می‌شوند، جدا کنند.

مهرورز تصریح کرد: نقش ائمه جمعه دو شهر کازرون و قائمیه، معتمدین مردم و اعضای شورای شهر و همچنین صبوری و فراستی نیروی انتظامی و مسئولین محترم امنیتی باعث شده که ما الآن شاهد یک فضای آرامش نسبی و فضای اعتماد بیشتری باشیم که به حل مشکلات کمک می‌کند.

عضو شورای شهر کازرون گفت: برخی تلاش دارند که فضا را مسموم کنند ولی امید داریم که مثل گذشته دو شهر کازرون و قائمیه برادروار همچنان در معیت نظام جمهوری اسلامی، ولایت و رهبری، مسیر انقلاب و آرامش را ادامه دهند و برای پیشرفت دو شهر تلاش کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها