کد خبر: 187934
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

یک گام تا تغییر مدیران سیاسی لرستان

برخی منابع محلی اعلام کردند استاندار لرستان قصد دارد تا پایان هفته جاری تعدادی از مدیران سیاسی استان و فرمانداران را تغییر دهد.

یک گام تا تغییر مدیران سیاسی لرستان
کد خبر: 187934
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تغییر مدیران سیاسی استان لرستان و انتصاب مدیران بومی و همچنین هم‌سو با وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی یکی از مطالبات جدی نیروهای سیاسی اصلاح‌طلب لرستان است.

علی گودرزی از فعالان اصلاح‌طلب لرستان در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین تأکید می‌کند:‌ فعالان سیاسی انتظار دارند که استاندار دولت تدبیر و امید هرچه زودتر در راستای خواست عموم مردم و نیروهای سیاسی و در مسیر وعده‌های دولت، مدیران سیاسی استان را تغییر دهد.

طبق اطلاعات مندرج در سایت استانداری لرستان، این استان، 11 فرمانداری دارد که گویا تا پایان این هفته قرار است فرمانداران بروجرد و دورود تغییر کنند.

پیش‌ازاین در سال گذشته موسی خادمی استاندار لرستان اعلام کرده بود که تغییرات مدیریتی به‌تدریج آغاز می‌شود. گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب لرستان به این اعلام نظر استاندار واکنش مثبت نشان دادند و خواستار تغییر مدیران شده‌اند.

جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب بروجرد نیز در واکنش به انتشار این اخبار با صدور اطلاعیه‌ای از تصمیم تغییر فرماندار استقبال کردند و خواستار انتصاب مدیری بومی و همسو با شعارهای دولت تدبیر و امید شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها