کد خبر: 166978
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ۱۱:۲۰:۰۰
| |

سفیر برزیل در ایران:

موقعیت آبادان می‌تواند عامل گسترش روابط ایران و برزیل باشد

سفیر برزیل در ایران گفت: آبادان شهری است که می‌توان از طریق موقعیت آن، روابط دو کشور ایران و برزیل را گسترش داد.

موقعیت آبادان می‌تواند عامل گسترش روابط ایران و برزیل باشد
کد خبر: 166978
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ۱۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «رودریگو دی آزردوسانتوس» پیش از ظهر امروز در گشت دریایی اروند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من به‌تازگی وارد شهر آبادان شدم اما آنچه که از بدو ورود تاکنون دیدم آنکه امنیت به تمام معنا وجود دارد و خوشحالم که در این شهر حضور دارم و از خونگرمی مردمانش بسیار خرسندم.

وی افزود: می‌توان از امنیت موجود که بر رودخانه اروند حاکم است به عنوان ظرفیت مثبت برای برقراری ارتباط با سایر کشورها بهره ببریم و به‌طور حتم کشورها از این ظرفیت استقبال و استفاده می‌کنند.

رودریگو دی آزردوسانتوس عنوان کرد: کشور برزیل و ایران رابطه دوجانبه بسیار خوبی دارند و شهر آبادان شهری است که از نظر استراتژیکی این موقعیت را دارد که بتوانیم رابطه خوبی با این شهر داشته باشیم و آن را توسعه دهیم.

سفیر برزیل در ایران گفت: دومین ویژگی برجسته آبادان این است که به عراق خیلی نزدیک است بنابراین کشتی‌هایی که به اینجا می‌آیند می‌توانند از طریق آبادان با عراق هم ارتباط داشته و مبادلات صادراتی نیز داشته باشند.

وی افزود: پوشش خبری که از سفر داده می‌شود سبب می‌شود که این اخبار به دست شهروندان برزیلی نیز برسد و سبب ارتقای ارتباط میان دو کشور شود.

رودریگو دی آزردوسانتوس عنوان کرد: به‌رغم اینکه ارتباط تجاری زیادی میان ایران و برزیل وجود دارد اما از نظر اطلاعات از یکدیگر بسیار کم است و پوشش اخبار می‌تواند این خلأ اطلاعاتی را پر کند.

منبع:‌ مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها