کد خبر: 166361
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۱۰:۱۰:۰۰
| |

رئیس شورای شهر کازرون در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

کازرون آرام است/ اعتراضات مردم مدنی بود

رئیس شورای شهر کازرون اعلام کرد:‌ خواست اساسی مردم این شهر این است که تا اتمام فرایند دقیق کارشناسی، این طرح شهرستان جدید انجام نشود.

کازرون آرام است/ اعتراضات مردم مدنی بود
کد خبر: 166361
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۱۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن روزبهی رئیس شورای شهر کازرون در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اعلام کرد: خوشبختانه اعتراض‌ها تمام‌شده و شهر در آرامش است.

او ادامه داد: خواست عموم مردم را به مسئولین کشور منتقل کرده‌ایم و آن‌ها هم قول داده‌اند در راستای منافع و خواست عمومی مردم کازرون تصمیم بگیرند و همچنین تا به دست آمدن نتیجه‌ای کارشناسی نسبت به طرح جداسازی، هیچ اقدامی انجام نشود.

رئیس شورای شهر کازرون درباره خواست اساسی مردم این شهر تصریح کرد: مردم می‌گویند که ما سابقه چند هزارساله داریم و اینکه بخش‌هایی از این شهر جدا و شهرستان جدیدی تشکیل شود به‌نوعی هویت تاریخی، طبیعی و مذهبی کازرون را جدا می‌کند و این برای مردم قابل‌قبول و پذیرش نیست.

بهروزی بابیان اینکه بخش قائمیه و کوهمره نودان می‌خواهند به شهرستان تبدیل شوند، گفت: درخواست ما این است که تا اتمام فرایند دقیق کارشناسی، این طرح شهرستان جدید انجام نشود.

رئیس شورای شهر کازرون گفت: به لطف خدا اعتراضات در کازرون مدنی بود. مردم ثابت کردند که مطابق با خواست خودشان، اعتراض می‌کنند و هیچ‌گونه رفتار ساختار شکنانه‌ای نشان داده نشد.

این مقام محلی اضافه کرد: من از مردم خواهش می‌کنم که خواسته‌های خود را به مسئولین از جمله نمایندگان شورای شهر، فرماندار، امام جمعه و مسئولین محلی و استانی بگذارند و از حضور در خیابان و حرکت‌های میدانی پرهیزکنند و به‌هیچ‌وجه گوش به حرف کسانی ندهند که می‌خواند با حضور در میدان برای مقاصد دیگر سوءاستفاده کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها