کد خبر: 165759
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۸ ۱۳:۲۴:۰۰
| |

یک منبع آگاه اعلام کرد:

آغاز تغییرات در مدیریت سیاسی کهگیلویه و بویراحمد/ احتمال تأسیس شهرستان جدید

یک منبع آگاه در وزارت کشور از تغییر مدیران سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

آغاز تغییرات در مدیریت سیاسی کهگیلویه و بویراحمد/ احتمال تأسیس شهرستان جدید
کد خبر: 165759
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۸ ۱۳:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| یک منبع آگاه در وزارت کشور در گفت‌وگویی اظهار کرد: تغییرات فرمانداران و بخشداران در استان کهگیلویه و بویراحمد از هفته آینده شروع و البته تغییرات در مجموعه استانداری این استان بصورت تدریجی اتفاق می‌افتد.

وی که خواست نامش فاش نشود، اافزود: فرماندارانی که منصوب شده اند می توانند با پیشنهاد افراد جدید برای بخشداری اقدام تا هماهنگی های لازم در این ارتباط نیز صورت گیرد.

این منبع مطلع با بیان اینکه تغییر زودتر برخی بخشداران در استان کهگیلویه و بویراحمد بستگی به درخواست و سرعت عمل فرمانداران دارد، تصریح کرد: تغییر و تحول فرمانداران و بخشداران در این استان قطعی و بزودی شروع می شود.

وی در پاسخ به این سوال که سرانجام پرونده تاسیس شهرستان های جدید به کجا انجامید؟ هم اظهارداشت: هفته گذشته برخی نشست ها بین مسوولان استانی کهگیلویه و بویراحمد با مسوولان مرتبط در وزارت کشور در این ارتباط برگزار شد.

این منبع آگاه گفت: مسوولان وزارت کشور قول های مساعدی برای تاسیس شهرستان های جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد داده و باید منتظر تصمیمات آنان در ماههای آینده باشیم.

وی بدون نام بردن از بخش هایی که قرار است به شهرستان ارتقاء یابند هم خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در تلاش برای جلب موافقت مسوولان وزارت کشور در این ارتباط است.

منبع:‌ ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها