کد خبر: 165629
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

موافقت با استعفای پررمز و راز شهردار کرج

گفته می‌شود که شهردار کرج به دلیل آنکه در برابر برخی از «درخواست»های اعضای شورای شهر کرج مقاومت کرده، مورد غضب آن‌ها قرار گرفته است! برخی دیگر از اخبار نیز اختلافات سیاسی را دلیل اصلی رودرویی شهردار و شورای شهر کرج عنوان کرده‌اند.

موافقت با استعفای پررمز و راز شهردار کرج
کد خبر: 165629
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اعضای شورای شهر کرج، با 7 رأی موافق در برابر 5 رأی مخالف و یک رأی ممتنع، با استعفای اصغر نصیری، شهردار این کلان‌شهر موافقت کردند تا او دومین شهرداری باشد که در طی دو هفته اخیر، بعد از نجفی، شهردار تهران، کرسی مدیریت شهری را بعد از تنها چند ماه کار، به فردی دیگر سپرده باشد.

تلاش ما برای اطلاع از چند و چون و جزییات اصلی دلایل این استعفا راه به جایی نبرد چرا که تلفن همراه شهردار مستعفی خاموش است و رئیس شورای شهر نیز در این مورد ترجیح می‌دهد که سکوت کند و تنها به گفتن این جمله بسنده می‌کند که: بروید از خود ایشان بپرسید که چرا استعفا داده‌اند...!

اما متن استعفا و همچنین شنیده‌های غیر رسمی حکایت از آن دارد که اختلاف شدید بین شهردار و اعضای شورای شهر دلیل اصلی این استعفا بوده است.

بر اساس این شنیده‌های تأیید نشده، گفته می‌شود که شهردار به دلیل آنکه در برابر برخی از «درخواست»های اعضای شورای شهر کرج مقاومت کرده، مورد غضب آن‌ها قرار گرفته است! برخی دیگر از اخبار نیز اختلافات سیاسی را دلیل اصلی رودرویی شهردار و شورای شهر کرج عنوان کرده‌اند.

بدین ترتیب با رأی اعضای شورای شهر کرج، محمدرضا احمدی‌نژاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج، به عنوان سرپرست، سکان هدایت مدیریت شهری این شهر را برعهده گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها