کد خبر: 165521
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۰۷:۴۷:۰۰
| |

غافلگری بهار با سرمای شدید در نقاط مختلف کشور؛

از تعطیلی مدارس تا کولاک شدید در جاده هراز

بارش باران و برف طی ساعات گذشته در بسیاری از مناطق کشور باعث اختلال در عبور و مرور شده و به گفته کارشناسان هواشناسی این بارش‌ها تا فردا ادامه خواهد داشت.

از تعطیلی مدارس تا کولاک شدید در جاده هراز
کد خبر: 165521
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۰۷:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور امروز مدارس برخی مقاطع تحصیلی را در استان های تهران و البرز تعطیل کرد و همچنین باعث انسداد برخی محورهای مواصلاتی شد.

در این باره جعفر میثمی مسؤول راهداری جاده هراز امروز از بارش برف و کولاک شدید در این محور خبر داد.

میثمی اضافه کرد: عوامل راهداری مشغول نمک‌پاشی و برف‌روبی جهت باز نگه داشتن این محور مواصلاتی هستند.

این در حالی است که مرتضی ضرابی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز صبح در شهرهای کرج، فیروزکوه، کلاردشت،خدابنده، کیاسر و ارتفاعات چند استان شاهد بارش برف بودیم. امروز برای ارتفاعات مازندران، گلستان، خراسان شمالی،سمنان، تهران و البرز بارش برف پیش بینی می شود.

او افزود: اردبیل شب گذشته با دمای منفی 3 سردترین مرکز استان کشور بود. تهران هم در سردترین ساعت دمایش به 4 درجه بالای صفر رسید.

این کارشناسی هواشناسی تصریح کرد: امروز در ایلام،چهارمحال، لرستان، شمال خورستان، آذبایجان شرقی و غربی،کهگیلویه و بویر احمد،اصفهان، اردبیل، مازندران، گیلان، سه استان خراسان،کرمانشاه، تهران، سمنان، مرکزی، همدان، قزوین و البرز بارش باران ادامه دارد. روز چهارشنبه تنها شاهد بارش در بخش های از اصفهان، یزد،کرمان، سیستان وبلوچستان، سمنان، خراسان رضوی و جنوبی هستیم. احتمالا روز جمعه سامانه بارشی دیگری از غرب کشور وارد شده و هسته بارشس ها در لرستان، ایلام و کرمانشاه است.


بارش برف که بخش هایی از استان‌های البرز و تهران را سفید پوش کرده است؛‌ امروز با عث تعطیلی مدارس، اشتهارد، طالقان و فیروزکوه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور هم اعلام کرد: طی 48 ساعت گذشته چهار استان زنجان، قزوین، سمنان و مازندران گرفتار برف و کولاک شده و108 دستگاه خودرو از برف رهاسازی و تعداد زیادی امدادرسانی شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها