کد خبر: 165358
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۵ ۱۴:۳۹:۰۰
| |

پیش‌بینی وزش باد با سرعت 90 کیلومتر در سیستان و بلوچستان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر امروز تا اواسط وقت فردا یکشنبه در نواحی مرکزی و شرق استان وزش باد شدیدتر (70 تا 80 گاهی 90 کیلومتر در ساعت) پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وزش باد با سرعت 90 کیلومتر در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 165358
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۵ ۱۴:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی فرجی امروز در گفت‌وگویی در زاهدان گفت: آسمان استان غبارآلود و قسمتی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و تا اواسط هفته شرایط برای رگبار پراکنده، رعدوبرق و تندباد در سطح استان مهیا می باشد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با تقویت مرکز کم فشار در سطح زمین تا روز دوشنبه در نواحی مرکزی، مرز غربی و نواحی جنوبی استان وزش باد شدید از سمت جنوب غرب منجر به خیزش گردوخاک و کاهش دید در این مناطق خواهد شد.

وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز تا اواسط وقت فردا یکشنبه در نواحی مرکزی و شرق استان وزش باد شدیدتر (70 تا 80 گاهی 90 کیلومتر بر ساعت) پیش بینی می‌شود، طی این مدت در جاده زاهدان- بم و ایرانشهر ـ بم در برخی نقاط گردوخاک سبب اختلال در تردد خواهدشد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین یک شنبه تا سه شنبه در شهرهای شمالی استان وزش باد شدید از سمت شمال و گردوخاک پیش‌بینی می شود.

وی با بیان اینکه از فردا به تدریج روند کاهشی دما در سطح استان حاکم می شود، گفت: تا دوشنبه بر روی دریا وزش باد داشته و دریای عمان نسبتا مواج می باشد.

منبع:‌ فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها