کد خبر: 640365
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۲۰:۵۰:۰۰
| |

سخنگوی شورای نگهبان خبر داد:

ثبت اعتراض داوطلبان خبرگان از طریق سامانه «داوطلب»

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ثبت اعتراض برای داوطلبان خبرگان از طریق سامانه «داوطلب» صورت می‌گیرد گفت: در این دوره از انتخابات مراجعه‌ی حضوری از سوی داوطلبان به شورای نگهبان نداریم.

ثبت اعتراض داوطلبان خبرگان از طریق سامانه «داوطلب»
کد خبر: 640365
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۲۰:۵۰:۰۰

روند مراجعه حضوری داوطلبان خبرگان برای ثبت اعتراض حذف شده و از طریق سامانه «داوطلب» امکان‌پذیر است.

به گزارش شفقنا، سخنگوی شورای نگهبان با معرفی سامانه «داوطلب» به عنوان سامانه ثبت شکایات آن دسته از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم که صلاحیت آنها از سوی هیأت‌های اجرایی احراز یا تائید نشده است، گفت: در این دوره از انتخابات مراجعه‌ی حضوری از سوی داوطلبان به شورای نگهبان نداریم.

هادی طحان نظیف در برنامه‌ای تلویزیونی با اشاره به پایان مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیأت‌های اجرایی اظهار کرد: مهلت ۱۵ روزه هیأت‌های اجرایی مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی که متشکل از ۸ نفر از معتمدان مردمی و اشخاص حقوقی هستند، روز گذشته به پایان رسید و طی روز گذشته و امروز نظر بررسی‌های این هیئت به داوطلبان ابلاغ می‌شود.

وی گفت: طبیعتا ممکن است افرادی که صلاحیت‌شان احراز یا تائید نشده، نکات برای بیان و اعتراضی داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد: در این دوره از انتخابات مراجعه‌ی حضوری از سوی داوطبان به شورای نگهبان نداریم و این سامانه برای نخستین بار راه‌اندازی شده است تا از این طریق با داوطلبان در ارتباط باشیم.

او افزود: داوطلبان طی ۴ روز تعیین شده از ساعت ۸ صیح تا ۱۸ هر روز می‌توانند با مراجعه به این سامانه شکایت خود را ثبت کنند و در صورت نیاز به بارگذاری اسناد و مستندات، همه از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها