کد خبر: 631704
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۲۲:۰۰:۰۰
| |

آقایان مقامات محترم! شما را به خدا لطفا کاری کنید

روزنامه اطلاعات نوشت: خطر خشکسالی، خطر فرونشست زمین، خطر مهاجرت داخلی و در هم ریختگی توزیع جمعیتی، خطر خشک‌شدن دریاچه‌ها و هورها و تالاب‌ها و ... آنقدر مهم و بحران‌ساز است. مقامات محترم، شما را به خدا لطفاً کاری بکنید.

آقایان مقامات محترم! شما را به خدا لطفا کاری کنید
کد خبر: 631704
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۲۲:۰۰:۰۰

 روزنامه اطلاعات با لیست کردن معضلاتی که کشور با آن مواجه است خطاب به مقامات کشور تاکید کرده «شما را به خدا لطفا کاری کنید»

به گزارش اطلاعات، شاید برای صدمین بار باید تکرار کرد که خطر خشکسالی، خطر هولناک فرونشست زمین، خطر خشک شدن نیمی از 298 دشت کشور، خطر مهاجرت داخلی و در هم ریختگی توزیع جمعیتی و بحران آمایش سرزمین، خطر خشک‌شدن دریاچه‌ها و هورها و تالاب‌ها و ... آنقدر مهم و بحران‌ساز است که اولویت نخست یا یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها ی اصلی سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای اقدامات عاجل و فوری قرار گیرد. آن هم نه صرفاً برنامه‌های موقتی و نمایشی و برا ی رفع بحران‌های موردی، بلکه با حرکت در مسیر آسیب‌شناسی و اصلاحات ساختاری و عالمانه و نه با تصمیم و نظر عده‌ای معدود  در یک جمع محدود  و اندیشه معدود اغلب معیوب... بلکه با استفاده بی‌طرفانه و همه‌جانبه از تمامی ظرفیت نخبگانی ایرانیان دلسوز که کم هم نیستند.  کوتاه سخن آنکه، دوستان و عزیزان و مقامات محترم، شما را به خدا لطفاً کاری بکنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها